ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 14:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 feb 2009 20:47 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tjemig ik vind dit echt een moeilijk boekje om te beoordelen.

Het gegeven is heel erg leuk.
Sophie, is erg mooi en lief. Maar ook veel te 'gemakkelijk'. Ze gaat snel overstag voor de graaf. Ze stribbelt maar heel even tegen. Ik vond haar moeilijk te beoordelen. Het gedeelte dat zij met iedereen danst en even helemaal los komt, vond ik leuk. Maar het grootste deel was zij toch te timide en te gevoelig.

De graaf, is nogal ruw. Echt humor had hij niet, wel was hij natuurlijk een echte schot. Maar ik vond hem net te arrogant. Arrogant is prima, maar dat werkt alleen als er ook humor is (al schreef Coffman, dat hij wel humor had, maar daar heb ik niets van gemerkt). Nu stoorde het gewoon een beetje.

Het gedeelte waar zij in hongerstaking gaat, vind ik slecht uitgewerkt. Het begint dramatisch, maar wordt afgeraffeld. Als zij 6!!!!! dagen niet gegeten heeft, komt hij na het doktersbezoek even binnen en hebben ze nog sex ook!!!!!!!!!! . Ja tuurlijk, lijkt me een beetje onwaarschijnlijk. Hij sprong ook nog best ruw met haar om.
De sexscènes zijn broeierig en zeker goed. Alleen komen ze wat mij betreft te vaak voor en op momenten dat het een beetje stoort.

Het einde was ook te makkelijk en slordig. Jammer was dat hoor! Want je verwacht een heel heftig eind, want de spanningsopbouw zat er goed in. Het loste zich uiteindelijk te makkelijk op.

Het rare is dat ik het verhaal op zich in één ruk uitgelezen heb. Het was al met al wel een heel leuk verhaal. Maar de hoofdpersonen, deden gewoon niet zoveel bij mij en er was gewoon te weinig, door mij zo geliefde, humor. Het had beter gekund.

Kortom een leuk gegeven, met een slordige uitwerking en hoofdpersonen die het net 'niet' zijn. Maar wel de moeite waard om te kopen, want ik denk dat sommigen dit boekje wel heel erg leuk vinden.

Mijn cijfer een: 6

Maaike d.d. 16-09-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje gekocht omdat de voorkant me aansprak.

Het was erg lastig om in het verhaal te komen en de rest van de omgeving te laten vervagen, (ik dacht eigenlijk dat het door de vertaling kwam). En inderdaad, iets te dramatisch op sommige punten.

Bovendien snapte ik niet dat Jamie in het verhaal hertog is en dat op de voorkant staat graaf....

Aan de andere kant, na een paar hoofdstukken heb ik het verhaal wel in een keer uitgelezen.

Nnathh d.d. 29-09-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling