ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 feb 2009 20:38 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Weer een erg leuk boek. Richard heeft, na het overlijden van zijn vrouw en dochter, geen zin meer om te leven en wil er een einde aan maken. Maar Jessica gooit met haar komst roet in het eten. Ze weet tot hem door te dringen door hem boos te maken maar als hij zijn emoties weer toelaat kan hij alleen maar verliefd op haar worden.

Zij is door haar levenservaring niet op haar mondje gevallen en ze is erg hartstochtelijk. Richard is een echte knappe, koppige en bezitterige hertog die niet van conventies houdt.

Het is een erg leuk en spannend verhaal. Door een sneeuwstorm komen er gestrande reizigers bij ze logeren en er wordt een moord gepleegd. Op een gegeven moment lijkt het wel een Agatha Christie verhaal.

De dialogen tussen Richard en Jessica zijn leuk, spetterend en humoristisch. Jessica haalt zijn muren één voor één neer. Ook leuke en mysterieuze bijfiguren. De erotiek wordt regelmatig verstoord, maar de spanning is steeds aanwezig.

Beoordeling: Goed (cijfer 8,5).

Saskia d.d. 11-11-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Het is inderdaad net een soort Agatha Christie verhaal he?
Wie is de dader en waarom............

Het feit dat de held zichzelf eerst van het leven wilde beroven, stond me een beetje tegen. De hoofdpersonen vond ik echter niet zo heel erg bijzonder. Ik vond ze wel heel aardig en begon echt met ze mee te leven.

De gehele ontknoping (dus niet alleen de dader) is wel weer erg leuk en toch enigszins ook onverwachts.

Kortom het is naar mijn mening geschikt leesvoer, leuk voor een druilerige dag. Maar meer ook niet....

Mijn cijfer: 7

Maaike d.d. 11-11-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Na jullie beoordeling was ik best nieuwsgierig. Detective verhalen vind ik erg leuk, vooral om halverwege te raden wie het nou eigenlijk heeft gedaan. En er dan achter komen dat ik het natuurlijk helemaal fout had. Dit boek vond ik leuk, omdat het een combinatie is van de twee genres. Ik vond dit verhaal dus ook leuker om te lezen dan deel 1. Hoewel Devil van deel 1 wel net iets meer mijn smaak persoon is dan Richard uit dit boek.

Nathalie (Nnathh) d.d. 17-12-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Een heel leuk verhaal en een leuke plot. Een pittige dame. Hij is een man die eer hoog heeft staan en toch niet zo'n koude kikker is als hij laat zien.

Beoordeling: 8.5

Nicole 3 d.d. 27-03-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling