ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 10:19




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22 jun 2009 03:00 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Leuk verhaal! Constance is een leuk karakter, een lieve, bescheiden en warme vrouw. En Dominic is gewoon heerlijk "heroic" en romantisch. Liefde overwint natuurlijk alles met zo'n basis! Verder ben ik erg benieuwd naar de verhalen over Francesca en Calandra. Ik zou ook graag een boek zien over de hertog van Rochford maar ik begrijp dat dat er niet in zit.

Beoordeling: 7 1/2

Prinses Laura d.d. 19-04-09

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je beoordeling eens. Ik vond de eerste ontmoeting van Constance en Dominic vooral erg leuk. En ja, Dominic moet een rijke vrouw trouwen en dat is Constance absoluut niet. Toch worden de twee als magneten naar elkaar toegetrokken.

Ik vond de tante van Constance heerlijk irritant en de "stookster" tussen Dominic en Constance wordt geweldig op haar nummer gezet.

De erotiek vond ik ook super!

Ik vond het een 8,5 waard. Er had nog wat meer humor en pittige dialogen in mogen zitten. Het ging er nu allemaal wat lieflijk aan toe.

Saskia d.d. 21-04-09

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik was ook erg gecharmeerd van dit boek.
Ik ben niet een hele grote fan van Camp, er ontbreekt vaak wat humor. Maar dit boekje was heel luchtig, zonder te veel poespas.

Constance en Dominic waren natuurlijk charmante hoofdpersonen, maar werden wel weggespeeld door Francesca en Rochford. De laatste 2 waren natuurlijk veel interessanter en hadden sterkere persoonlijkheden.

Ik hoop dat Lady Francesca natuurlijk met Rochford eindigt, want die twee horen natuurlijk bij elkaar. Ik hoop ook dat Camp in hun eigen verhaal zich wel houdt aan de kracht van de twee in de eerdere boekjes, vaak zie je dat een verhaal over bijpersonen erg kan tegenvallen. Ik hoop er dus het beste van.

Maaike d.d. 22-04-09

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek ook net gelezen en ik vond het prachtig!

Ik ben benieuwd naar de andere delen.

Mijn cijfer: 7

Tamara d.d. 04-05-09

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling