ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:33




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 maart 2010 10:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Heerlijk boek! Het begin is erg grappig als Jared thuiskomt en een totale ravage aantreft.
Kate is lekker eigenwijs en dapper, geweldig!
Hoe ze vervolgens verliefd worden op elkaar en ook hoe de kinderen bij het verhaal betrokken worden is erg mooi beschreven.
Er zit niet heel veel erotiek in en wat er in zit wordt erg haastig beschreven. Maar goed, daar kan ik mee leven! Ik ben errug benieuwd naar deel 2. Ik hoop dat die snel vertaald wordt!

Cijfer: 8,5

Laura d.d. 11-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------

Deze heb ik vannacht uitgelezen!

Jared, Graaf van Hawkesly, is ‘over de rooie’ als hij eindelijk thuiskomt en zijn jachthuis vol mannen aantreft en zijn eigen huis vol met kinderen. Dit had hij helemaal niet in de planning staan.
Het enige wat hij wil is een rustig huis en met zijn vrouw, na bijna twee jaar getrouwd te zijn, in zijn armen (het liefst in bed)!

Maar zijn lieve Kate wil alleen zorgen dat de mannen in het jachthuis niets te kort komen en vooral dat de kinderen zich thuis voelen...

De bedoelingen van zijn vrouw zijn hem een raadsel en hij besluit zich als iemand anders voor te doen, als Kolonel Leland P. Huddleswell (is toch niet echt een naam die je vrijwillig aanneemt) om zo meer te weten te komen. Al doende vraagt hij zich af of hij wel wil horen wat zijn vrouw allemaal doet en vooral denkt over haar man.

Het is een grappig verhaal met een redelijke portie humor.
Twee sterke karakters. De kinderen zijn geweldig en meneer McNair (de hond) is erg lief. Weinig erotiek maar niet een gemis.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 13-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het was wel een aardig boek, maar ik vond het niet briljant. Dat hij een spion is, daar merk je door het hele boek niets van en dit was dus helemaal niet nodig. Maar ach, de man moet toch één baan hebben.
Tussen Jared en Kate vond ik het allemaal wel leuk, vooral zijn voornemen haar het hof te maken. Dat hij uiteindelijk ook heel anders beslist dan in het begin was natuurlijk te verwachten, maar dat maakt hem er niet minder leuk om!
De scène met de baby vond ik overigens heeeeeeeeeel lief!

Ik ben overigens ook heel benieuwd naar zijn twee vrienden, aangezien die in dit boek ook wel grappig uit de hoek komen. We zullen zien.

Voor deze in ieder geval een 8.

Ariel d.d. 22-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jared, graaf van Hawksley en Kate zijn al 18 maanden getrouwd. Sinds de huwelijksceremonie heeft ze hem niet meer gezien. Als Jared onverwacht vroeger dan verwacht thuiskomt, treft hij zijn huis in chaos. Kate heeft van zijn jachthuis een hotel gemaakt. Wanneer Kate hem niet eens herkent, besluit hij haar te bespioneren. Hij wil immers haar beweegredenen kennen. Daarbovenop wil hij ook nog eens zo snel mogelijk zijn huwelijk consummeren. Alleen werkt Kate niet heel erg mee.

Kate is een goed uitgewerkt personage. Van Jared daarentegen weet je weinig of niets. Alleen dat hij samen met Drew en Ross (die ook een eigen verhaal hebben) in een weeshuis heeft gezeten. Erotiek is er wat weinig, Kate weet Jared steeds op afstand te houden. Ze heeft immers veel voor hem te verbergen. Het verhaal op zich vond ik wel origineel en goed, maar het einde was zwak.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 09-07-2015

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling