ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:42




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 feb 2010 14:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Eerlijk gezegd was ik deze serie een beetje zat, maar dat doet niks af aan het verhaal. Emily en Grant zijn allebei beschadigd door voorvallen uit hun spioneerverleden, en krijgen de taak elkaar in de gaten te houden (uiteraard zonder hun medeweten) om zo langzaam weer in het vak te komen. In dit verhaal wordt vooral gefocussed op de romance tussen Grant en Emily. Waar in de vorige verhalen een complot of zaak door het hele boek was doorgeweven, wordt de zaak in dit verhaal slechts in een paar bladzijden genoemd en snel opgelost (kan natuurlijk ook aan de vertaling liggen!). Emily en Grant zijn leuke karakters, vond het ook leuk om te lezen wie Lady M is! Ook wordt er gezinspeeld op een nieuwe serie Lady Spies. Ik ben benieuwd.

Cijfer: 7

Prinses Laura d.d. 27-05-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik vooral zo leuk vond is dat ze zo duidelijk verliefd op elkaar zijn en dat ze elkaar te pas en te onpas kussen, strelen etc. Ach wat zal ik zeggen, ik ben gewoon een romantisch watje.

Tja, Emily haar bezwaren tegen de relatie zijn wel begrijpelijk maar ik vind het altijd een beetje vergezocht. Want ja, zonder een enorm obstakel om niet te kunnen trouwen met de man waarvan je houdt is zo`n boek zeker 100 pagina`s korter! Op zich wel goed, dan hoeft Candlelight niet zoveel weg te laten in de vertaling om aan die 318 pagina`s te komen!

Ik vond het een 8 waard.

Saskia d.d. 30-05-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ha, wat mij meteen in dit boekje opviel is dat ik dolgraag wilde weten wie Lady M was.
Dat vond ik dan ook een leuke ontdekking, ook hoe ze het in dit verhaal geschreven hebben.
Verder viel het boekje wel mee, twee duidelijk verliefde personen, met twijfels .
Leuk en open einde voor een eventuele nieuwe serie.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 15-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1814. Weduwe Emily Redgrave is een goed getrainde spionne die net hersteld is van een ernstige verwonding. Ze krijgt een nieuwe bewakingsopdracht. Ze moet graaf Grant Ashbury beschermen. Na verloop van tijd blijkt dat niet alles is wat het lijkt en komt ze zelfs een complot op het spoor.
Het is een spannend verhaal met veel diepgang. De hoofdpersonages hebben allebei wat meegemaakt in hun verleden waardoor ze nu angstig zijn, gebrek aan vertrouwen hebben en onzeker zijn. Als nevenpersonages komen de vriendinnen/collega’s uit de vorige twee delen aan bod en komen we aan de weet wie de mysterieuze Lady M is. De relatie tussen beiden is op zijn minst spetterend te noemen. Er zijn genoeg romantische momenten en er is meer dan genoeg erotiek.

Cijfer: 8

Martine, 6 maart 2014

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling