ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 mei 2012 20:12 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Laat ik beginnen met dat ik de eerste twee delen beter vond, veel romantischer, veel leukere personages. Hier zijn nogal wat conflicten die zoveel ruimte in beslag nemen dat het op een gegeven moment een beetje verveelt.
Marah is vooral heel lief, ze wil iedereen helpen, troosten en vooral Caleb. Hij is een beetje irritant, maar is op zich een beste vent. Ze komen niet super uit de verf.
Maar dat telkens afstoten, aantrekken en weer afstoten. Wat een gedram om niks, maar omdat Caleb in een moeilijke periode zit kan ik zijn reacties wel voorstellen.

De bijrollen van Justin en Victoria zijn leuk. Op het laatst is het helemaal fantastisch, hoe alles op een goede manier weer bij elkaar komt.

Cijfer: 7,5

Alicia d.d. 23-03-2012

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een draak van een boek! Ik werd helemaal kriegel van die twee, Marah en Caleb (zijn naam alleen al!). Het woord 'hartstochtelijk' mag mijns inziens alleen op de kaft staan. Ik heb het boek wel uitgelezen. Misschien had ik dat niet moeten doen? Ik heb namelijk nog een paar boeken van JP liggen en wil, na het lezen van deze, absoluut niet aan een volgend verhaal van haar beginnen.

Het woord 'druiloren' schiet me nu te binnen, daar leken ze wel een beetje op. Nee, erg jammer, maar ik ben behoorlijk teleurgesteld.

Hanny d.d. 26-03-2012

--------------------------------------------------------------------------------

Met alles wat hierboven beschreven wordt ben ik het wel eens. Het verhaal is minder dan haar vorige boeken, maar op zich vond ik het wel leuk.

Cijfer: 7-

Karin d.d. 22-04-2012

--------------------------------------------------------------------------------

Caleb Talbot heeft een korte affaire gehad met Marah Farnsworth. Nadat Caleb ontdekte dat hij een bastaard is, heeft hij haar verlaten. Twee jaar later ontmoeten ze elkaar opnieuw. Marah wil trouwen met een andere man. Caleb is niet van plan dat te laten gebeuren.
Caleb is nogal egoïstisch. Hij houdt weinig rekening met Marah’s gevoelens. Totdat hij ontdekt dat ze een huwelijksaanzoek heeft geaccepteerd van een andere man, dan pas zet hij alles op alles om haar voor zich te winnen. Marah is wat bedeesd, blijft wat op de achtergrond. Ze laat zich te veel door Caleb op haar kop zitten; ze mocht best wat feller zijn.
Als nevenpersonages zijn er Victoria en Justin Talbot. Hun verhaal werd niet vertaald.

Beoordeling: 7

Martine d.d. 16-07-2015


--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling