ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 00:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015 14:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Tjongejonge. Dit stel mag met recht het saaiste stel ooit worden genoemd. Het verhaal is best aardig. Door briefwisseling leren ze elkaar wat beter kennen, door een verwonding staat hij bij haar op de stoep. En ze hadden beiden heel iets anders verwacht, maar de werkelijkheid vinden ze best positief.
Best aardig verhaal, maar Cecilia is nogal eigengereid en heel erg onafhankelijk. En met heel erg onafhankelijk bedoel ik meer een mini-dictator die niks uit handen wil geven. Onafhankelijk: ja, afgesloten voor iedereen: nee.
Op zich is er een hoop drama. Michael heeft als soldaat behoorlijk wat gevochten en daaraan littekens overgehouden. Hij komt er daardoor nog interessant vanaf, al kan hij ook irritant zijn. Daarnaast zijn er nog aanvallen op Cecilia’s leven, maar hoe dat allemaal word opgelost mag geen naam hebben. In vier pagina's was het hele mysterie opgelost, stond niks hen nog in de weg en was het lang leve de liefde.
Tot bladzijde 250 gebeurt er niks, nog geen kus en heel veel spanning is er ook niet. Of dat mag je allemaal zelf invullen.

Michael is nog het beste van het hele boek. Hij is namelijk best charmant. En verder kan ik er gewoon niet zoveel positiefs over zeggen. Veel drama, veel gezeur om niks. Blegh... ik ben beter gewend van Callen.

Cijfer: 5

Alicia d.d. 28-04-2013

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit verhaal nog wel meevallen eigenlijk. Ik heb wel slechter gelezen. Ik vond haar eigenlijk nog niet zo dictatoriaal. Ze deed gewoon wat er gedaan moest worden, aangezien haar broertje liever de zatlap uithing.

Petra d.d. 29-04-2013

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling