ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 06:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 850 - Vertel me alles
BerichtGeplaatst: 23 maart 2010 15:43 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Duidelijk vervolgverhaal, is niet makkelijk los te lezen van de andere delen.

De manier waarop Thalia valt voor de charmes van Geoffrey vond ik erg leuk gevonden. Geoffrey is een meesterspion met een missie, maar Thalia kijkt al snel dwars door zijn vermomming heen. Er is veel passie tussen de twee met spannende erotische scènes. Thalia is een daadkrachtige meid die zich weinig aantrekt van de conventies van de ton en met haar spionnenkwaliteiten Geoffrey regelmatig verrast.
Ik vond het verhaal wel in een duizelingwekkend tempo voorbij gaan. Alles speelt zich in een paar dagen af. Ze vallen voor elkaar, er worden intriges opgelost, er zijn schurken en verraders en alle bijfiguren hebben een rol in de uiteindelijke ontknoping, wat het allemaal wel erg verwarrend maakt. Toch een leuk boek wat snel en vlot wegleest.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 10-09-2009

----------------------------------------------------------------------------

Tja, je had de vorige delen inderdaad wel nodig om het beter te begrijpen en omdat ik niet meer alles had onthouden van de vorige boeken, was het voor mij soms wel even verwarrend. Toch vond ik het een heel leuk boek, normaal gesproken heb ik het niet zo op spionnen, maar in dit deel was het toch wel aardig. Thalia vind ik tot nu toe ook het leukste vrouwtje.

Elizabeth Boyle heeft me toch weten te strikken!

Ariel d.d. 11-11-2009

----------------------------------------------------------------------------

Engeland 1814. Het is een fantastisch verhaal. De perfecte mix tussen romantiek, spanning, intrige, humor, erotiek en de slechterik. Ook de nevenpersonages zijn belangrijk. Lady Philippa en Dashwell komen hier uitgebreid aan bod, ik kan niet wachten om ook hun verhaal te lezen.
Tally is een heerlijk personage, onverschrokken, moedig en behulpzaam. Larken draagt een hele last met zich mee waarmee hij het in dit verhaal nog moeilijk krijgt.
Felicity (uit CL 818) is een nevenpersonage, haar karakter is niet ten goede veranderd. Ze is nog veel baziger geworden.
Het is wel aan te raden de voorgaande verhalen eerst te lezen, dan zal je de achtergronden beter begrijpen.

Cijfer: 9

Martine d.d. 11-10-2013

----------------------------------------------------------------------------

Niet alleen de hoofdpersoon, maar ook de lezer wordt in dit verhaal enigszins in het ongewisse gelaten inzake de (neven)intrige.

Ik geef het een 9.

Marleen d.d. 11-10-2013

----------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling