ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:25




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 421 - Pure verleiding
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 15:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
De titel was zeer van toepassing op de inhoud van het boek. Ze zijn van de 318 bladzijden ongeveer 200 aan het sexen geweest!

Verhaal gaat over Madeline Sedgewick en Brock Taylor. Hij was vroeger haar stalknecht waar ze verliefd op was en die haar verleidde. Na 5 jaar (hij is inmiddels een stinkend rijke zakenman) zien ze elkaar weer en gaan ze een erotische weddenschap aan. Er zijn veel misverstanden over en weer maar de passie bloeit weer op. Zullen ze alle misverstanden uit de wereld kunnen helpen?

Ik vond het geen onaardig verhaal maar door het vele gesex was er weinig tijd om een geweldig diepgaand verhaal daaromheen weg te zetten. Dialogen tussen de twee waren er bijna niet. Humor ook weinig. Alleen de bijfiguren zoals de tante van haar en zijn vader laten je af en toe even glimlachen om hun boute uitspraken. Madeline is een lieve, knappe vrouw die voorzichtig is geworden door ervaringen en verdriet uit het verleden. Brock heeft alles voor Madeline over maar denkt dat hij haar niet waard is.

Beoordeling: redelijk (cijfer 7).

Saskia d.d. 05-03-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje net uitgelezen en ik ben het eens met Saskia, behoorlijk wat sex en weinig aandacht voor het echte verhaal.

Mascha 31-03-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal trok me wel bij dit boekje. Ze kennen elkaar al van vijf jaar terug. Brock is dan de stalknecht van het landgoed van haar vader. Ze worden verliefd op elkaar en bedrijven de liefde met elkaar.

Nog geen uur later verlaat hij het landgoed. Madeline voelt zich afgedankt en gebruikt. Ze blijkt zwanger te zijn. Ze wordt door haar vader gedwongen te trouwen met Colin. Hij is een graaf.

Brock ging met de bedoeling weg om veel geld te verdienen zodat hij haar ten huwelijk kon vragen. Maar hij komt erachter dat ze na drie maanden al is getrouwd met een graaf. Hij voelt zich ook bedrogen.

Na vijf jaar komt Brock terug in haar leven. Hij heeft de schulden opgekocht van haar overleden man. Hij wil ervoor terug dat ze met hem trouwt.

Zij vertrouwt hem niet en probeert allerlei mogelijkheden uit om er onderuit te komen. Zij heeft hem ook nooit verteld dat hij een dochtertje heeft. Ze durft het niet te vertellen, want ze is bang dat hij het kind van haar af zal pakken.

Het enige wat jammer aan het boekje was vond ik, dat zij zo ongelofelijk wantrouwig is. Soms bij het bizarre af.

Spanning was er niet, alleen heel veel sex. Ik denk + de helft van het boekje. Maar het was wel mooi beschreven.

Cijfer 8.

Chantal d.d. 16-07-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Naar aanleiding van de beoordelingen, heb ik het boekje ook maar gelezen.
Heel goed boekje. Jammer dat deze schrijfster er maar één geschreven heeft.
Er is inderdaad heel veel erotiek, maar dat is allemaal wel mooi beschreven.
Allebei sterke personages.
Zeker een aanrader!]

Cijfer 9.

Ellen d.d. 13-11-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling