ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 11:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ademnood - Linda Howard
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 21:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Lily Mansfield is huurmoordenares voor de CIA. Ze wil al lange tijd wraak. Wraak op degene die de moord op haar 2 vrienden en hun dochter op z'n geweten heeft.

Lily slaagt met haar moord, maar nu heeft ze eigenlijk geen leven meer. Haar hart is door het gif wat ze binnen heeft gekregen verslechterd en ze wordt nu achterna gezeten door de zoons van haar slachtoffer en nog eens niemand minder dan de CIA zelf.

Lucas Swain heeft de opdracht Lily voor de CIA binnen te halen, en het liefst van deze aardbodem weg te halen! Lucas raakt onder bekoring van de mooie Lily en hij speelt het spelletje met haar lange tijd mee. Maar dan komt er een einde in zicht, de moorden zijn gewroken,... en Lucas weet dat het nu tijd is een einde aan,.. Lily te maken!

Helemaal geweldig! Spannend en een verschrikkelijk hartstochtelijk onverwacht einde!
Lily is een sterke meid, en heeft al heel wat ervaring in deze wereld.
Lucas denkt dat hij koelbloedig een relatie met haar aan kan gaan, maar vergeet dat hij ook nog gevoelens heeft,....

Het laatste stukje heb ik een paar keer over gelezen,......wat een mooi eind!

Mijn beoordeling: 9

Daniëlle d.d. 26-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 'em uit Zonde gewoon...

Genre: Romantische thriller
Periode: Parijs, Heden
Karakters: *****
Actie/Spanning: *****
Romantiek/Erotiek: ****
Plot: ******

Mijn beoordeling: ******

6 Sterren is eigenlijk nogal veel, maar dat komt voornamelijk door het einde. Dat was onverwacht en het hoorde helemaal bij het boek.

Verder weet Linda Howard me toch weer te verbazen. De 3 boeken die ik van haar gelezen heb, zijn allemaal zo verschillend. Ontzettend knap.

Monica d.d. 09-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem mij ook aangeschaft nadat ik jullie beoordelingen zag en vrijdag was hij binnen, gisterenavond had ik hem al uitgelezen. Wauw, die was echt goed!

Nu ga ik rap op zoek naar haar andere boeken.

Cathy d.d. 02-12-2007


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem ook uit, en inderdaad weer een steengoede van haar!

Het einde was ook heel verrassend...

Sonja d.d. 04-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Meer van Linda Howard is te vinden op de website Boekbeschrijvingen: http://www.boekbeschrijvingen.nl


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling