ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 13:39




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 23:23 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Gaap!!!! Dit was echt het braafste boek dat ik ooit gelezen heb. Op het einde één kus en dat was het. Niet dat er altijd erotiek moet zijn in een boek maar het is wel leuk als er langzaam een romance tot stand komt. Dat was dus niet het geval. Ja, Graaf Edward Thurlow ontmoet Diana elke ochtend in het park maar zij is gesluierd en noemt zichzelf Jenny. Hij vraagt haar op een gegeven moment ten huwelijk maar ja, hoe moet ze dan uitleggen dat ze eigenlijk Diana is die hij ook goed kent.

Het hele boek gaat eigenlijk over de verloofde van de zus van Edward. Die is eerder verloofd geweest met Diana maar hij mishandelde haar waarna ze de verloving verbrak. In plaats van dit gewoon te zeggen tegen Edward doen ze alleen maar moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Cijfer: 5

Saskia d.d. 03-05-2009

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is typisch een boek waarin zeer weinig hartstocht en ook wel humor voorkomt, maar waarin je het totaal niet mist! Het is een goed verhaal, er gebeuren interessante dingen en hoe verder in het verhaal, hoe moeilijker ik het boekje weg kon leggen.

Mijn beoordeling: goed - heel goed.

Monique d.d. 24-02-2010

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een boekje dat ik inderdaad al zolang als ik me kan heugen heb bewaard en herlezen, omdat het een goed verhaal is, terwijl er nauwelijks hartstocht in zit. Grappig, omdat Monique het zo omschrijft, herken ik het boek. Niet aan de titel.

Ik ben het ook helemaal met haar eens. Het is een lief, sympathiek verhaal en de hoofdpersonen wil je ook gewoon bij elkaar zien. Ik had het in een zucht uit. Mooi boek.

Cijfer: 8

Serath d.d. 24-02-2010

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling