ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 10:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 23:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Ik vond beide verhalen erg leuk. In het eerste verhaal is Emily vrij onzeker, maar door haar rustige en lieve aard gaat Lucas van haar houden. Emily is niet zo'n mannenversierder, maar is wel stoer genoeg om de hulp van een hoerenmadam in te roepen. En alhoewel Lucas na een tijdje hun verstandshuwelijk wil ontbinden, begint hij steeds meer te twijfelen.

In het tweede boek knettert het van de ruzies tussen twee koppige mensen. Molly is een Ierse die opgevoed is door haar oom die visser was. Na zijn dood neemt ze zijn papegaai mee en vertrekt naar Colorado als mail-order-bruid. Die papegaai vloekt en tiert alles bij elkaar. Jackson wil niet toegeven dat hij een vrouw in zijn leven wil (zijn broer heeft stiekem het huwelijk voor hem geregeld). Molly maakt hem het leven echter flink zuur, door steeds naakt voor hem rond te paraderen wat hilarische scènes oplevert.

In allebei de boeken komt er humor voor, erotiek, leuke bijfiguren, maar de relatie staat echt centraal.

Leuke quote als ze een discussie over de papagaai hebben:
'Kielhaal de bastaard!' kraste Captain Blood (de papagaai) luid.
'Hou je erbuiten, kippenbout,' zei Jackson dreigend.
(Vooral om dat kippenbout heb ik vreselijk moeten lachen).

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 05-07-2009

-------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 'm ook net uit en hij is errug leuk, vol humor! Die snor, tja, dat is ook het enige minpuntje. Ik heb 'm in recordtijd uitgelezen.

Het eerste verhaal is al erg leuk, maar het tweede verhaal is nog veel leuker en verrassender!

Mijn beoordeling: zeer goed!

Monique d.d. 11-10-2009

-------------------------------------------------------------------------------

In dit boek staan twee verhalen over de broers Lucas en Jackson McIntyre. Het speelt zich af in 1875 Colorado. De broers moeten trouwen om aan de voorwaarden van hun ooms testament te voldoen.

Het eerste verhaal gaat over Lucas en Emily, geschreven door Susan Mallery.
Lucas gaat als eerste voor de bijl, Emily dringt al snel door zijn harde pantser heen. Ik vond dit verhaal best aardig.

Cijfer: 7

Dan is Jackson aan de beurt, dit verhaal is geschreven door Maureen Child en heel wat pittiger. Molly is een zelfstandige, opgewekte vrouw die niet onderdoet voor Jacksons koppigheid. Deze twee sterke karakters zijn aan elkaar gewaagd; ze maken elkaar het leven nogal zuur. Het is afwachten tot een van hen breekt. Molly heeft een papegaai als huisdier die zijn mond niet kan houden.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 11-04-2012

-------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling