ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 16 apr 2024 15:35




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: HQ 33 - Een vrouwenhart
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 22:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
De schrijfstijl van Ruth Langan vind ik goed en daarom las dit boek wel lekker weg. Maar de inhoud vond ik wel erg voorspelbaar en wat simplistisch. Arme Izzie die naar liefde hunkert laat alles achter als ze een brief leest van een man die 4 kinderen heeft en een vrouw zoekt. Hij woont in de middle of nowhere en het leven is zwaar. Als ze aankomt is de hut en de familie die daar leeft helemaal vervuild en een vrouwenhand is daarom zeer gewenst. Izzie verovert hun harten door haar zorgzaamheid en haar kookkunsten. Matt is niet zo moeilijk want hij heeft vooral behoeft aan een warm lijf na een paar jaar onthouding. Als ze elkaar eenmaal wat beter kennen wordt het verhaal wel leuker maar in het begin vond ik de slaapkamervertellingen echt tenenkrommend. Als alles helemaal in kannen en kruiken is denk je, hé waar is nou de slechterik? Maar gelukkig is ze die niet vergeten maar loopt het uiteindelijk toch goed af. De kinderen zijn leuke bijfiguren maar wederom niet erg realistisch, ik ken in ieder geval geen kinderen die zó goed luisteren (of zegt dat nou meer over mijn kinderen haha).

Cijfer: 7

Saskia d.d. 05-07-09

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje las lekker weg, maar het verhaal is redelijk voorspelbaar.

Isabella reageert op een 'advertentie' van een alleenstaande vader met vier kinderen die diep in de bergen woont. Zij gaat er wonen en nadat het in
het begin niet zo lekker loopt, krijgen ze natuurlijk toch gevoelens voor elkaar.
Er gebeuren een paar dingen waardoor ze nog nader tot elkaar komen (ga ik niet vertellen, lees het boekje maar), maar die zijn nogal voorspelbaar.

Het is een Harlequin en daardoor best braaf. Toch zitten er wel leuke hartstochtelijke scènes in.

Mijn beoordeling: aardig - goed

Monique d.d. 18-03-2013

----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling