ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 10:04




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 21:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Dit boekje bevat 3 korte verhalen van 3 verschillende schrijfsters.

Verhaal 1 was een barre tegenvaller van Ruth Langan (toch één van de beste schrijfsters van de Harlequinserie). Het woord zwijmelroman is voor dit soort verhalen uitgevonden, getver dus.
Niets spannend, niet humoristisch, niet eens romantisch, gewoon een walgelijk gezwijmel. Niet aan mij besteed dus.

Verhaal 2 was wel aardig, maar ook niet geweldig. Ook niet echt spannend of humoristisch, maar gewoon leuk om te lezen.

Verhaal 3 maakte het boekje iedere cent waard! Grappig, spannend, emotioneel en romantisch. Een ontzettend leuk kort verhaal.

Petra d.d. 05-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze toch wel een erge afknapper. Zoals Petra al zegt, leest het sneller. Voor mij vaak te snel. Maar goed, toch uitgelezen en tja, niet onaardig laten we maar zeggen.

Nol d.d. 09-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond alle verhalen wel leuk, ook de eerste (maar ja, ik hou wel van de romantische versies).

Esmiralda d.d. 19-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Gewond hart van Ruth Langan
Leuk boek. Morgan is aan bed gebonden dus er is genoeg gelegenheid om elkaar te leren kennen. Ze raken al snel onder elkaars bekoring. En de nodige spanning en erotiek volgt. Maar als Morgan op een dag verdwenen is weet Lindsay niet wat ze moet doen...

Cijfer: 8,5

Liefde in overvloed van Jaqueline Navin
William is een vrolijke man die goed is voor zijn mensen. Als hij Olivia ziet weet hij gelijk dat ze geen dienster is en hij stelt alles in het werk om achter haar geheim te komen. Maar wil hij de waarheid eigenlijk wel weten? Want jaren geleden heeft hij al eens een vrouw verloren waar hij van hield, gaat de geschiedenis zich herhalen of vindt hij het ware geluk?

Cijfer: 8.

Heimelijke ontmoeting van Lyn Stone
Redelijk boekje. Beetje vreemd dat ze elkaar in één dag leren kennen, gaan vertrouwen én met elkaar naar bed gaan. Vervolgens maanden niet zien en dan toch zielsveel van elkaar houden. Weinig uitdaging voor de lezer.

Cijfer: 7

Saskia d.d. 18-05-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling