ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 10:13




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 21:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Over saving the best for last gesproken...
De boekjes 45, 47 en 49 behoren tot een serie, alhoewel deel 2 wat minder relatie heeft met de andere boekjes dan 1 en 3.
Cornick schrijft met deel 1 een goed verhaal, met deel 2 een saai verhaal, maar dan... dan komt ze met een uitsmijter die alle saaiheid en verveling van de vorige delen teniet doet.
Een zeer ongewoon verhaal, een wel heel buitengewone heldin, een verrukkelijke held, knetterende dialogen en alhoewel er nauwelijks erotiek aan te pas komt, knalt de hartstocht van de bladzijden.
Ze kan het wel, die Cornick. Waarom doet ze het niet gewoon altijd?

Mijn cijfer: 9

Petra d.d. 09-08-2004

------------------------------------------------------------------------------------------

Mwoah ... ik blijf deze boekjes te braaf vinden. Leuk om te lezen, maar ik merk dat ik bijvoorbeeld de nieuwe Candlelightverhalen veel liever lees dan deze boekjes. Leuk verhaal maar duidelijk wat gedateerd.

Lady Juliana (zus van Joss uit nr. 45) is de risee van de society. Na twee huwelijken is ze weer weduwe en houdt de roddelaars flink bezig met haar schandelijke gedrag. Tijdens een feest komt ze Martin Davencourt tegen, die ze kent van vroeger. Hij is helemaal niet geamuseerd en keurt haar gedrag af. Maar hij komt erachter dat Juliana onder haar harde schild eigenlijk heel eenzaam en kwetsbaar is. Langzaam wordt het wat meer, maar Juliana is bang en stoot hem steeds af. En zal de reputatie van Juliana de politieke aspiraties van Martin ondermijnen?

Er wordt veel verteld over wat Juliana bezighoudt en waarom ze dingen doet. Van rebelse vrouw verandert ze langzaam in een eenzame vrouw die spijt heeft van de dingen die ze heeft gedaan. Van Martin krijg je niet zoveel te horen en dat is jammer, want hij heeft veel potentie om een heerlijke held te zijn.

Cijfer: 7

Saskia d.d. 13-03-2009

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling