ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 13:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 21:35 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Ik vond dit een leuk boekje. Las lekker weg. Pittige heldin met een groot verantwoordelijkheid gevoel en een leuke held, al was het een echt schurk in het verleden. Alleen die discussies over gokken kunnen wat minder, ze kunnen ook wel eens over iets anders praten.

Mijn cijfer: 7,5

Karin d.d. 04-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooi verhaal over Miss Amy, die in een familie is opgegroeid waar het gokken een groot probleem was/is. Haar vader was een zware gokker en haar broer lijkt dezelfde kant op te gaan. Ze heeft dan ook een grote hekel aan alles en iedereen die ook maar iets met gokken te maken heeft.
Heel toevallig komt ze in het bezit van een lot. Ze vermoedt dat dit lot van haar broer is en besluit zelf naar de trekking te gaan als haar broer afwezig blijkt te zijn. De gevolgen van dit moment is voor de rest van haar leven bepalend, alleen weet ze dat nog niet ...

Mooi boekje. Leuke hoofdpersonen, weinig erotiek en redelijke humor.

Beoordeling 7,5.

Nicole d.d. 21-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Miss Amy Bainbridge moet samen met haar moeder, na de dood van haar goklustige vader, de eindjes aan elkaar knopen. Haar broer is flink op weg om haar vader in zijn gedrag achterna te gaan. Amy moet dan ook niets van gokken hebben. Tot ze een lot vind en daar dertigduizend pond mee wint. Maar eerlijk als ze is gaat ze op zoek naar de rechtmatige eigenaar. In haar zoektocht stuit ze op graaf Joss Tallant, een gokmaatje van haar broer. Hij is adembenemend en hij laat al zijn charmes los op de rustige maar daadkrachtige Amy. Ze moet niets van hem hebben door zijn slechte reputatie. Maar zijn al die verhalen waar of moet ze op haar eigen bevindingen vertrouwen.

Leuk regencyboek. Vrij braaf, wel spanning tussen Amy en Joss maar weinig erotiek. Klassiek verhaal over een jonge vrouw die door haar oprechtheid de goklustige losbol weet te hervormen. Het leest lekker weg.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 12-03-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal is op zich goed. Verarmd gezin door gokverslaafde vader en broer. Zij vindt een winnend lot dat behoort tot de leukste en rijkste graaf die in de buurt rondloopt. Hij interesseert zich voor haar, etc. etc. Amy is alleen een beetje een naïeve meid en vertrouwt iedereen. Dat vind ik dan minder. Van mij had ze wat pittiger mogen zijn en niet te bang voor wat er allemaal gebeurt.

Dit is wat betreft de erotiek wel een typische Harlequin: niks dus!

Mijn beoordeling: goed

Monique d.d. 22-08-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling