ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 14:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat moet ik er over zeggen. Ik vond de achterflap niet fantastisch. Eigenlijk pakte ik dit boekje er bij omdat ik 4 voor 5 euro kon halen bij de witte boekhandel. Maar goed achteraf blijkt het wel een aardig boekje te zijn. Er was niet zo veel humor in. Dat had dit boekje ook niet echt nodig. Erotiek spatte er ook niet vanaf. De held was wel meteen leuk, maar de heldin daar had ik het niet echt mee. Ik vond het maar een irritant karakter. Niet omdat ze onafhankelijk is en een sterke wil heeft, maar omdat ze te snel haar oordeel klaar heeft. Mijn tante heeft dit boek ook net uit gelezen en zij zegt precies dezelfde over haar. Ik denk dat ik de heldin van het verhaal niet leuk vind, omdat ik soms mezelf er in herken, maar voor de rest was het een aardig boekje. Een beetje rommelig. Ik denk dat de schrijfster het boekje snel uit wou hebben.

Slot: viel mij tegen
Humor: geen een keer gelachen
Erotiek: was er wel, maar niet veel
Cijfer: 7.0

Chickening

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hou niet zo van western verhalen, daarom vond ik dit boek redelijk maar niet super.

Het is wel een mooi verhaal en Mercy en Thad worden tijdens de reis langzaam verliefd op elkaar. Op het einde raakt Mercy gewond en Thad is dan superlief. Hij is supermannelijk en zij? Eigenlijk ook! Ze leidt haar eigen farm na het overlijden van haar echtgenoot en ze laat zich door niemand de wet voorschrijven.

Nadeel vond ik dat hij een snor had. En op de cover staat een superlelijke man.

Er is wel humor tussen de hoofdrolspelers en de erotiek is ook prima.

Beoordeling: redelijk/goed.

Saskia d.d. 11-02-20007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel een goed boek, maar ook ik val niet op snorren.
En ik ben over het algemeen ook niet echt weg van westerns. Ik lees ze wel eens, maar niet te vaak.

Toch vond ik het een goed verhaal.

Cijfer: 8

Denise d.d. 22-06-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling