ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 10:59




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 14:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Nou, dit verhaal vond ik niet erg bijzonder. Het nadeel van dit verhaal is, dat het zo duidelijk een vervolg is op cl 572 (de knappe gokker). Zoveel verwijzingen naar dat deel, dat je bijna verplicht bent om die ook gelezen te hebben (wat ik dus niet had gedaan).
Miranda keert terug naar het Wilde westen om haar zuster Mercy bij te staan in haar zwangerschap. Maar ook Benjamin Lansing (de broer van de schurk uit Cl 572). Hij gelooft in eerste instantie niet dat zijn broer zo slecht was en geen geld had. Hij komt om een lening te innen, die zijn broer bij hem had gedaan en gaat ervan uit dat nu de zoon van zijn broer bij Mercy woont, hij het bij hun kan doen. Tenslotte moet de kleine Jonathon nu al dat geld hebben geerfd. Hij verdenkt Mercy en Thad ervan er met de erfenis ervan door te willen.
Benjamin is een kunstenaar, maar is door de oorlog mismaakt aan zijn hand en kan niet meer schilderen. Ik vond hem niet echt een held. Kreeg absoluut geen 'wow' gevoel van hem. Eigenlijk vond ik het maar een eikel. Miranda is leuker, maar heeft in haar afwezigheid een heel vervelende ervaring met een man opgedaan. Ze vallen voor elkaar, maar doordat Benjamin zich eigenlijk niet wil binden, wordt alles ingewikkeld. Daarbij zijn er nog wat schurken op de achtergrond aanwezig.
Ik vond het verhaal vaag en eigenlijk lastig te lezen zonder deel 1. Het had weinig diepgang. De held was absoluut niet interessant. Ik hou toch al niet zo van het Wilde westen en dit boekje maakte het er niet beter op.

Mijn cijfer: 5,5

Maaike d.d. 15-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier precies hetzelfde gevoel, ik vond er niks aan. Heb zelfs het einde niet meer gelezen. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.

Fester d.d. 15-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit werkelijk een heel goed boekje. Het sluit mooi aan bij het eerste deel. Dit verhaal vind ik leuker.
In het begin was de heldin best wel moeilijk handelbaar. Dat veranderde wel, maar het is moeilijk uit te maken op welk moment ze veranderd is. Ik vond het in elk geval een fantastisch verhaal (ook al vond ik Benjamin een beetje dom).
Het einde van erg leuk en zeker niet verwacht!

Mijn cijfer: 9.0

Chickening d.d. 18-11-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het begin erg langzaam op gang komen. Je kent Miranda uit deel 1 als een heel vrolijk ding, maar in boek 2 begrijp je dat er iets met haar gebeurd is. Helaas wordt het hoe en waarom voor de lezer ook pas heel laat duidelijk. Hierdoor had ik niet zo'n gevoel bij Miranda.

Het komt er op neer dat ze allebei littekens hebben (zichtbaar en onzichtbaar) en dat ze bij elkaar liefde en vertrouwen vinden, zodat ze weer helen.

Omdat ik niet zo dol ben op dit genre en omdat het wat langzaam op gang kwam, vond ik het niet een superleuk boek. Het einde zit wel weer prima in elkaar en maakt wel weer wat goed.

Erotiek is prima. De relatie tussen de hoofdpersonen ontwikkelt zich goed. Het is leuk om te lezen hoe het leven van Thad en Mercy uit CL 572 verder verloopt.

Beoordeling: een magere 7.

Saskia d.d. 16-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling