ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 15:07




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 538 - De zwarte roos
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 13:43 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuke hoofdpersonen: De markies van Vere is echt een lekkere vent en ik vond Constance ook een prachtmens met haar impulsieve acties.
Knetterende dialogen: Mwah
Spanning: Mwah.... Op het einde is het wel een beetje spannend, wie waar nu achter zat. Zeg niet te veel, dan verklap ik alles.
Humor: Ja
Erotiek: Ja, niet te veel, niet te weinig, de vonken vliegen er niet vanaf.
Origineel verhaal: Ja, zat wel goed in elkaar, de personages lopen ook wat in elkaar over. Dit is dan ook deel 3 van een serie. Onverwachte ontwikkelingen: Ja
Leuke bijfiguren: Ja, ik vond de kapitein van de Swallow erg leuk, daar mocht wel een vervolg van komen.
Al met al een leuke cl.

Jaquelien d.d. 11-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een nogal complex verhaal met af en toe een zeer onlogische opbouw.
In de delen 1 en 2 van deze serie komt Vere over als een heerlijk arrogant en koel heerschap, maar in dit deel dat over hem persoonlijk gaat, gaat hij nogal snel overstag voor Constance.
Ik had hem graag wat langer koel en afstandelijk gezien waarbij de muur om hem heen langzaam afbrokkelde in plaats van dat die muur zo snel geslecht was.
Toch hebben Vere en Constance een leuke relatie samen en komt de humor via hun dialogen goed aan bod.
(zij: 'Het was neef Albert. Ik had zo graag gewild dat hij mijn kamer binnengekomen was. Ik had hem met plezier een kogel door zijn kop gejaagd!''
hij: 'Ja, dat zal best en dan waren we er allemaal nog een stuk slechter aan toe geweest, koppige kip die je bent!').
Spanning en erotiek heeft het verhaal genoeg, maar origineel is het nauwelijks daar alle plotwendingen vrij voorspelbaar zijn.
Al met al niet helemaal waar ik op gehoopt had (en wat ik van Vere verwacht had), maar toch een leuk boek.

Mijn cijfer: 7,5

Petra d.d. 15-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het met de beoordelingen hierboven eens. Er komt soms een leuke humor in voor, alhoewel het niet heel veel is. De erotiek vond ik wel erg mild geschreven.
Al met al wel een aardig boekje.

Karin d.d. 17-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje heb ik alweer een week geleden gelezen. En het is tekenend dat mij er niet veel van is bijgebleven. Ik heb hier gelezen dat het de derde is uit een serie. Ik heb alleen deze nog gelezen.
Het idee van een struikrover met een bepaalde charmante reputatie is leuk. Het feit dat de hoofdrolspeelster achter hem aangaat en hem na doet is nog veel leuker!
De erotische spanning was niet super goed beschreven. Gewoon een gemiddeld boekje, niets om voor op te blijven.

Mijn cijfer: 7

Mariska d.d. 01-08-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem wel leuk, maar had niet echt een gevoel dat het een supernieuw verhaal was. Ik had eigelijk veel meer van het verhaal verwacht, vooral met Vere enzo. Vond het wel leuk dat die andere verhalen er een beetje in betrokken waren en de kapitein van de Swallow vond ik ook wel leuk, ben benieuwd of daar nog een verhaal van komt.

De humor was wel leuk er de erotiek ook. Vond het einde niet echt super spannend, had beter verwacht eigelijk.

Mijn cijfer: 7,5

Chickening d.d. 17-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goed boek. Constance is een pittige tante. Gideon is een belhamel maar heeft wel een strikte erecode. De dialogen zijn leuk en met humor.
De erotiek is goed, niet overdreven. Op het laatst ontlopen ze elkaar een beetje en wordt het een beetje saai maar ze praten het uit en het komt weer helemaal goed. Genoeg spanning, het hele boek zijn ze aan het speuren. Het plot was wel onverwacht. De tante van Constance was een wijze dame.

Beoordeling: goed (cijfer 8)

Saskia d.d. 31-10-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje vond ik de leukste van de serie.
Hij is leuk en zij al helemaal. Vooral dat stukje dat de bewakers kwamen en zij haar laken liet vallen... wat een lef.

Cijfer: 7,5

Lucky-me d.d. 22-04-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gideon Rochelle, markies van Vere, is al 20 jaar bezig met de moord op zijn ouders. Hij heeft een heel plan om de dader(s) te gronde te richten, net zoals zij hem alles ontstolen hebben. Als hij Lady Constance leert kennen komt plots alles in een stroomversnelling. Vere, met wie je al kennis kon maken in de twee voorgaande delen van deze reeks, heeft een wel originele manier bedacht om zijn geldproblemen op te lossen.
Het verhaal zit goed in elkaar; intrige, spanning, een vleugje humor, romantiek en wat erotiek wisselen elkaar proportioneel goed af. De hoofdpersonages zijn aan elkaar gewaagd en vullen elkaar aan.
Het enige minpunt heeft niets met het verhaal zelf te maken, maar met de veelvuldige fouten. Zo ontbreekt er soms een woord in een zin en namen worden door elkaar gehaald.

Cijfer: 8

Martine d.d. 02-04-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling