ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 11:50




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Cameo 72 - Gestolen hart
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 16:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk verhaal, alhoewel soms erg verwarrend (staan ook nogal wat type- en tekstfouten in). Karakters zijn heerlijk, zij lekker pinnig, hij lekker koppig.

Petra d.d. 25-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------------

Het is op zich een leuk verhaal. Humoristisch, snel geschreven, vol passie en koppige hoofdpersonen. Ik snapte het alleen heel vaak niet. Ik heb er steeds maar overheen gelezen, omdat het toch wel een leuk boek was. Ik snapte de onderlinge strijd tussen de broers niet, ik snapte niet waarom Broccin zijn liefde niet wilde verklaren. Het verhaal tussen Philippe en Broccin liep goed, maar de verhaallijn klopte niet helemaal.

Beoordeling: Toch goed voor een plezierige avond en omdat Philippe zo`n leuke en ontwapenende persoonlijkheid was, een 7,5.

Saskia d.d. 28-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------------

Lady Philippe Van Thornurst, zus van Garrett uit cameo 22, gaat in Schotland op zoek naar haar oude vriend Farrell. Ze wordt echter gevangengenomen door Broccin MacKinnon, broer van Farrell. De rol van Philippe is bijzonder humoristisch gebracht, zeer goede dialogen, genoeg erotiek, kortom een mooi verhaal. Broccin is nogal stuurs en totaal onwetend wat betreft de gevoelens van een vrouw, zo maakt hij haar meermaals aan het huilen, en zelf moest ik ook af en toe een traantje plengen.

Cijfer: 9

Martine d.d. 09-07/2009

--------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling