ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 12:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 466 - De ladykiller
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 13:32 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een genot om te lezen, grenst aan beregoed. Hij is een heerlijke vent, zij is een heerlijk mens. Ze hebben een hele leuke relatie samen.

Petra d.d. 25-09-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een ontzettend leuk boekje. Ik heb vanaf de eerste blz. genoten.
Alexandra en Bryceson vormen een leuk stel samen, alleen jammer dat ze constant geheimen voor elkaar hebben. Bryceson had dan wel een groot litteken over zijn gezicht lopen in mijn gedachten zag hij er ontzettend stoer en aantrekkelijk uit.

Mijn cijfer: 7,5

Mascha d.d. 08-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is inderdaad een leuk boekje. Een beetje een ander verhaal, meer over familie etc. Zij is lekker zelfstandig, hem zie ik als lekker stoer!
Vooral de vindingrijkheid in bed en in bad, haha!! Moet je echt lezen!

Mijn beoordeling: heel goed

Monique d.d. 07-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, het is een leuk boekje. Heel goed en duidelijk geschreven.
Ik vond het leuk dat de een voor de ander bestemd is. En alles toch nog goed komt.
Wat betreft de Ladykiller... nou dat vond ik dus niet, hij doet zijn naam geen eer aan! En ik had hem allang aan de hoogste boom gehangen! Dus wat dat aangaat was het wel softy van haar.
Hij bleef wel spannend tot het eind en de cover is zo mooi!

Mijn cijfer: 7

Ernestina d.d. 29-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zucht... wat kunnen mensen toch moeilijk doen.
Op de huwelijksdag van Alexandra en Hertog Bryceson Hawksworth (verstandshuwelijk) vertrekt Bryceson om te vechten in een oorlog. Jaren later gaat Alexandra opnieuw een verstandshuwelijk aan, maar op haar trouwdag staat de doodgewaande Bryceson opeens in de kerk.
Het hele verhaal door probeert Alexandra hem te verleiden (ze houdt al van hem sinds ze een kind is) maar hij houdt de boot af omdat hij denkt haar niet waard te zijn. De verleidingsscènes zijn erg grappig. Het is een leuk boek. Er werd veel gediscussieerd, maar er heerste ook veel onbegrip.
Het zou leuk zijn als ze wat eerder in het verhaal tot elkaar komen.

Mijn beoordeling: redelijk tot goed (cijfer 7)

Saskia d.d. 23-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik was aangenaam verrast over dit verhaal. In het begin bevat het zowat alle elementen om een topverhaal te zijn. Het is een mooi verhaal over Hawk, die vreselijk gewond geraakt is in de oorlog tegen Napoleon in 1815. Hij voelt zich onwaardig, niet mans genoeg om getrouwd te blijven met zijn jeugdvriendinnetje Alexandra. Alexandra en Hawk trouwden net voordat hij naar de oorlog vertrok en hadden bijgevolg nog niet met elkaar geslapen.
Alexandra is hierdoor zeer teleurgesteld en ze is van plan om haar echtgenoot te verleiden. Beiden hebben echter ook geheimen voor elkaar, wat voor de nodige strubbelingen zorgt.
De erotiek is goed. Er zijn veel nevenpersonages, waaronder de leden van de rogue’s club: dit verhaal is het tweede deel van de vierdelige reeks. Er zijn ook nevenromances, schattige kindertjes, een afgewezen huwelijkskandidaat...

Beoordeling: 9,5

Martine d.d. 27-02-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling