ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:16




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 16:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik wou dit boekje eigenlijk al lezen zodra ik het in m'n bezit had (heerlijke cover en korte inhoud), maar het was helaas in de vergetelheid geraakt. Nu was ik verwoed naar een nummer van Candelight aan het zoeken en ik wou net een Jo Beverley beginnen lezen toen ik deze in het oog kreeg... (en hij veroverde m'n hart natuurlijk wéér in een storm).
Wat zal ik zeggen:
Ik adoreer boekjes met piraten. Ik ben gek op mooie tatoeages op een sterk gespierd en bruin mannenlijf (zeker een draak is niet te versmaden), alleen daarom al zat het boekje goed bij mij.
Hij is heerlijk krachtig en koppig, zij is lekker eigenwijs en kan zich niet verzetten tegen haar verlangen, ze passen gewoon perfect bij elkaar. Vooral het eerste deel van het boekje vond ik erg erg mooi...
Ik vond het hard en jammer dat hij bereid is haar op te geven voor zijn broer, maar uiteindelijk komt toch alles goed.

Mijn cijfer: 8,5 ik vond het echt heel mooi!

Frenia d.d. 29-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, dit is wat je zegt een lekker boekje!!!!
Van begin tot eind zit de spanning erin.
Hij (erg leuk!) zit met haar opgescheept en met zijn eigen ellende.
Zij gooit alles door de war en maakt alles moeilijker dan het al is!!

Mijn cijfer: 7

Daniëlle d.d. 17-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wederom een heerlijk piratenboekje. Christina probeert aan boord te komen om naar haar tante te vluchten. Van de kapitein (Drex) krijgt ze geen toestemming, dus ze besluit als verstekeling te blijven. Het lukt haar ook nog. Drex is natuurlijk helemaal niet blij, maar kan haar ook niet meer laten gaan.
Uiteindelijk belanden ze weer in Londen, waar Drex Christina verruilt voor zijn broer. Het doet hem meer pijn dan hij had verwacht en probeert daarna alles om het weer goed te maken. Helaas mislukt het ook nog, gelukkig komt alles natuurlijk weer helemaal goed.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 17-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hij ligt bij mij op zolder in de doos 'zeker niet weggooien', alhoewel piraten één van mijn minder favoriete onderwerpen zijn, vond ik dit boekje zeker de moeite waard, ik ga het zeker nog eens lezen.

Mijn cijfer 8

Martine d.d. 19-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem net uit. Pff...in één ruk uitgelezen. Heerlijk boek!

Saskia d.d. 20-03-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling