ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:23 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
PASSIONEEL!
Wat een hartstochtelijk drama, en wat een temperamentvolle mensen, deze Jessalyn en McCady.
Met regelmaat zat ik met tranen in m'n ogen. Hij was soms zo hard!
Jessalyn uitte vanaf het begin haar gevoelens voor hem. Hij kon dat niet naar haar toe.
De, vaak ook erotische, spanning tussen die twee is eigenlijk niet te beschrijven. Wat ik eigenlijk bedoel is, dat je het moet lezen om te kunnen voelen.
Het verhaal heeft alles! Van onschuldige liefde, verliefdheid, haat en verdriet, tot zware misdaden die (door anderen dan de held en heldin) worden gepleegd.
Als er al humor in voorkomt is die zo fijntjes, dat je het niet meer vergeet. Vooral het stukje dat de graaf (McCady) tegen Duncan zegt dat het jammer is dat zíj niet getrouwd waren, want mannen "laten zich niet door hun gevoelens leiden".
Een woordkunstenaar, deze schrijfster!
Jessa en McCady een paar dat een apart plekje in mijn hart heeft gekregen! En is ook de pocket die ik nooit meer kwijt wil!

Hanny d.d. 09-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Omdat wij het meestal roerend eens zijn, Hanny, was ik verbaasd te zien dat mijn oordeel slechts 'Goed' was. Gelukkig staat er in mijn dbase een wat ruimere beoordeling en sluit ik toch weer wat meer bij je aan.
Mijn dbase-commentaar:
"Een anders dan anders HR. Het is meer een saga dan een roman. Hun liefde wordt door veel tegenspoed tegengewerkt (hij trouwt zelfs met een ander!). Hun relatie wordt mooi in beeld gebracht. Het boekje neigt naar zeer goed (twijfelgeval tussen goed en heel goed). Misschien na een 2e keer lezen ander oordeel?"
Tijd om te herlezen dus (vorige keer was oktober 2003, dus mag wel weer eens).

Petra d.d. 11-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een heerlijk boek, spannend tot het laatste moment. Het had verfilmd kunnen worden (dat vind ik niet van alle goede boeken).
Zij (Jessalyn) heeft een sterke liefde voor hem, die hij niet kan en durft te aanvaarden omdat hij haar niets te bieden heeft. Zij blijft voor hem vechten ondanks alles wat er gebeurt. Hij blijft zich verzetten tegen haar, ondanks een diepe hartstocht voor haar.
Een machtig uniek verhaal, met humor, spanning, genoeg erotiek en een goed plot!

Mijn beoordeling: beregoed!

Monique d.d. 04-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling