ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:35 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit was een bijzonder leuk verhaal. Zij is goed gebekt en ik vond het leuk om te zien hoe hij langzaam "ontdooit". Het verhaal was origineel en het bleef tot het laatst onbekend wie er nou achter het beeldje aanzat.
Vond alleen de moeder en de zus bloedirritant.

Mijn cijfer: 8

Hélène d.d. 27-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boekje! (Ik had bij het eerste deel al zoiets van “Wauw, van Mac wil ik wel meer horen”.
Met een mengeling van goede dialogen, een portie humor, spanning, mooie erotiek, een goed plot, een spetter van een vent en een goedgelovige vrouw … is dit een heerlijk boekje geworden!

Met heel veel plezier gelezen dus en zal zeker op het lijstje ‘vaker lezen’ komen.

Beoordeling: een 10

Nicole d.d. 11-09-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Lady Joanna Fentons broer is vermist, evenals een kostbaar Chinees beeld, een draak. Ze huurt ‘Mac’ MacDonald Archer in om haar te helpen op haar zoektocht.
Dit verhaal zit echt goed in elkaar, vlot geschreven, mooie opbouw van de relatie tussen Mac en Joanna en het mysterie rond de draak blijft dat ook tot aan het einde.
Mac is een bastaard en is op liefdesvlak afgewezen geweest en staat dan ook zeer afwijzend tegenover Joanna. Joanna is een sterke vrouw die al jaren de verantwoordelijkheid voor haar familie op zich heeft moeten nemen; ze is dan ook vast van plan om nooit te trouwen om te vermijden zich aan een echtgenoot te moeten onderwerpen.
Als nevenpersonages zijn er Adam en Rebecca, hoofdpersonages uit CL 704. Er is Chang Li, Joanna’s butler, die altijd wel klaar staat met een spreuk. Erotiek is er net genoeg. En dan de humor, ik lag plat van het lachen bij het lezen van de scène waarin Joanna’s moeder haar uitlegt wat ze in het huwelijksbed kan verwachten.

(Voor de nieuwsgierigen: deze scène staat op CD bij de extra’s/quotes, op deze link: http://www.chasingdreams.nl/extra/quotes/quotes.html )

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 16-04-2012

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling