ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 13:13




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 539 - Hij zei nu
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:46 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Aardig boekje, niet zo goed als de eerste twee delen, maar zeker niet slecht.
Hilary is een onafhankelijke vrouw en daar heeft Fitch zeker moeite mee. Dat komt wel eens tot een conflikt, maar het zou een HR niet zijn als alles toch weer goed komt.

Mijn cijfer: 7-

Mascha d.d. 25-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Af en toe grimmig. Het dochtertje Lizzie is een leuk personage. Het verhaal mist de magie van een Garwood, Lindsey..., maar wel redelijk wat passie.

Mijn cijfer: 7

Sara d.d. 12-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Jeetje, hij zegt inderdaad nu heel vaak.
Ik wil je NU.
Neem me in je NU.
En de verdere details bespaar ik jullie wel.

Het boek is leuk, de 2 hoofdrolspelers zijn ook leuk. Ik vind het alleen zo jammer dat Hilary zo weinig pit heeft. Ik zou wel willen lezen dat ze tegen hem schreeuwde, dat ze weerstand bood tegen alles wat hij deed. Maar nee hoor, zodra hij maar begon te schreeuwen boog ze haar hoofd en onderging ze alles. Dát was iets waar ik echt niet tegen kán! Als ik haar was zou ik hebben geschreeuwd en hem gestompt waar ik maar kon, want hij deed haar echt pijn met z'n woorden.
Fitch is koppig, maar dat zijn ze allemaal wel. Het verhaal leek erom te gaan dat Fitch zich niet kon uiten over de oorlog. Maar het bleek toch te zijn over zijn liefde voor haar.
Een beetje dom eindigt het. Want het einde leek gewoon pats boem opeens, niet mooi afgewerkt maar slapjes.
Al met al, je bent wel zoet voor een uurtje.

Mijn cijfer: 6

Hannie d.d. 02-08-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik was er ook niet echt over te spreken; vond zowiezo die titel niet zo leuk met Hij zei nu. Ik irriteerde me daar mateloos aan... Ik dacht echt van: JIJ hebt niks te zeggen vent!

Mijn cijfer: 5,5

Chickening d.d. 13-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Tja, wat kan ik erover zeggen? Het enige dat ik weet is dat ik die vent van op het begin al niet kon uitstaan! Wat een - kerel!!! Echt, op het einde had ik moordneigingen naar hem toe... Over het boekje heb ik indertijd maar 1 dingetje opgeschreven op mijn lijstje: Walgelijk!!!!

Fester d.d. 13-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling