ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:25




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 21:27 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is het debuut-HR van Jessica Trapp en eerlijk gezegd smaakt het naar meer.
Godric gehard door zijn ervaringen, met zijn heerlijke lijf en lichtelijk duistere ziel doet het hart sneller kloppen van Meiriona, die trots en koppig is, maar met eergevoel.
Het verhaal zindert dan ook lekker door, vooral als Meiriona naakt door het kasteel loopt, over het gevechtsterrein naar Godric om haar kleding terug te eisen.... met recht middeleeuwse girlpower!
De sensualiteit tussen Godric en Meiriona had van mij nog iets meer uitgewerkt mogen worden om Godric's ervaring hierin te onderstrepen... maar heb hier mijn fantasie haar werk laten doen ;-).

Mijn cijfer: 8-

Lotus-Angel d.d. 27-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Deze is echt geweldig!! Ik heb zo genoten van het verhaal, ik was gewoon teleurgesteld dat ik hem uit had!
Godric heeft flink wat te verduren gehad en dat merk je ook. Hij zit onder de littekens wat hem vreselijk onzeker maakt (wat ie uiteraard niet hoeft te zijn) en door het verraad van Meiriona heeft zijn vetrouwen in vrouwen een flinke deuk opgelopen.. Wat ik zo lief vond, was het feit dat hij als eerste zei "Ik hou van je"... Ahwwwww.
Meiriona is iemand die flink van zich af kan bijten (de scene dat ze poedelnaakt door het kasteel loopt is geweldig!!)

Mijn cijfer: 9

Nol d.d. 28-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb genoten van dit boekje. Van mij mag ze na dit debuut nog meer schrijven, ik zal ze zeker lezen!

Mijn cijfer: 8,5

Miriam d.d. 03-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem ook erg goed, maar heel jammer van de start, die vond ik wat minder.
Ze waren veel alleen en hem vond ik wel wat soft en wist eigenlijk niet precies wat ie nu eigenlijk wilde.
Eindelijk, op de plek van bestemming, werd het een goed verhaal, met vele andere om hen heen. En dan die broer, wat een lievertje, hoop dat daar nog een vervolg op komt.
ja, er zaten dus heel wat onwijs gave stukken bij, zoals inderdaad bloot door het kasteel naar buiten lopen!! En dan die frutselkist van Godric... veel te weinig gebruikt!
Uiteindelijk zat het goed in elkaar en hoop ik dat ze nog vele zal gaan schrijven!!

Mijn cijfer: 8,5

Ernestina d.d. 09-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Tja... wat zal ik er eens van zeggen . Wat mij betreft schommelt dit verhaal tussen aardig en goed in.
Godric is hemels... alles aan hem is goed, van zijn gekwelde ziel tot aan zijn met littekens overdekte goddelijke lichaam.
Meiriona vond ik grotendeels zeer irritant en met weinig diepgang, maar dat lag meer aan de uitwerking van de schrijfster (die waarschijnlijk zelf de hele tijd over Godric aan het zwijmelen was) dan aan Meiriona zelf.
Maar het verhaal.... Eigenlijk is de kern van dit verhaal "wanneer doen ze het nou?" Dat is waar het verhaal om draait en naartoe gaat. Elke keer een beetje of bijna, maar dan net weer niet. En wat ze dan allemaal net wel of net weer niet doen wordt meer door middel van hints omschreven dan dat zaken werkelijk benoemd worden.
Al met al een flinterdun verhaaltje met een zeer goede held, een matige heldin, matige bijfiguren, redelijke humor, matige erotiek, maar af en toe toch wel zeer romantisch.

Mijn cijfer: 6,5

Petra d.d. 17-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje vandaag uitgelezen, maar na er enthousiast in te zijn begonnen, viel het me tegen.
Het verhaal had leuk moeten zijn, meer details over z'n gevangenschap, meer over z'n dochtertje... Maar nee hoor, alles ging over WRAAK (grappig dat z'n paard ook zo heette). Het had wat uitgebreider gekund.
En ik haat het als er in de boeken staat: "En 2 weken later reed ze verschrikkelijk goed paard." What the hell was er in die 2 weken gebeurd?? (dat dacht ik).

Mijn cijfer: ik geef hier geen cijfer voor

Hannie d.d. 19-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 'm halverwege aan de kant gegooid en dat doe ik niet snel. Dit boekje kon me absoluut niet boeien.
Wat heerlijk toch dat meningen zo uiteen kunnen lopen.

Monica d.d. 20-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wow, ik vond het een heel goed boekje. Het was een heel goed verhaal. Wat ik leuk vond is dat de heldin best wel pittig was maar weer niet te pittig. En het naakt lopen was fantastisch. Ik zat de hele tijd, you go girl, te denken. De broer van Codric was wel leuk en zelfs zijn boze stiefmoeder en natuurlijk Bear.
Ik vond hem minder leuk. Het was een beetje een vreemde man en ik mocht hem eigenlijk niet zo, vooral hoe hij tegen praatte. Je kon merken dat hij niet echt goed opgevoed was. En zijn dochtertje vond ik vreselijk. Wat een verwend nest.

Wat erg grappig is is dat ze nog denken dat de wereld plat is.

Erotiek: Saai maar had het boekje niet nodig
Humor: heb niet echt gelachen
Spanning: in het begin alleen maar

Cijfer: Moeilijk... 6,0 dan maar

Chickening d.d. 05-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit wel een heel leuk boekje. Heb hem binnen een dag uitgelezen. De heldin vond ik heel stoer. Hoe ze daar naakt het kasteel door liep, alleen om de held voor schut te zetten.

Ik zou dit boekje een 7,5 geven.

Chantal d.d. 06-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Mooi verhaal, lijkt een beetje op Cl 752 Begeerde Duivel van Kinley MacGregor.
Ook deze Godric heeft veel pijn en ellende meegemaakt net als Sin, dat maakt hun gevaarlijk aantrekkelijk.
Gelukkig hoeft Meiriona niet weer een kasteel op orde te brengen wat we al eerder hebben gelezen (Cl 703 Leve de kuisheid van Lynsay Sands). Genoeg spanning, en passie (pas in het laatste deel van het boekje). Soms is de passie wel wat te ruw -als hij haar vastbindt-). Over het algemeen zit ze veel vastgebonden in dit boekje.

Cijfer: 8

Zeemeermin d.d. 11-08-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling