ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 16:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 21:59 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is echt gewoon een super boek! Een echte aanrader. Het speelt zich af eind 19e eeuw en zij vecht voor vrouwenrechten. Dit doet ze in een klein stadje ergens in het zuiden van de VS. Daar stuit ze dan op de plaatselijke politieagent, die haar meteen aantrekkelijk vindt (hoe kan het ook anders..). Het verhaal heeft, zoals gewoonlijk, een goede afloop... maar het verhaal is echt super! Een echte aanrader!

Mijn cijfer: een dikke 9!

Annabel d.d. 27-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Geweldige passionele verhouding, heerlijke dialogen. Einde wat minder, maar ja, da's meestal zo.

Mijn oordeel: beregoed

Petra d.d. 28-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Net als deel 1 vond ik dit een geweldig boekje (dit is deel 2).
Leuke held, Zachariah en hele leuke heldin, Savannah. Ze zijn zeker aan elkaar gewaagd. Zij is een voorvechter voor vrouwenrechten en hij is de plaatselijke politieagent. De dialogen zijn heerlijk om te lezen en met de erotiek zit het ook wel goed.

Mijn cijfer: 9+

Mascha d.d. 01-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Savannah Connor is een pittige tante die vaak op de barricade staat om te strijden voor de rechten van de vrouw. Tijdens een demonstratie wordt ze opgepakt door politieagent Zach Garrett. Hij is sinds de dood van zijn vrouw een eenzame man die alleen voor zijn zoontje zorgt.
Hij is natuurlijk enorm aantrekkelijk en Savannah valt voor zijn charmes.
Ze beginnen een verhouding, maar zijn er allebei mee eens dat ze nooit zullen trouwen. Dan worden ze gesnapt en voelt Zach zich verplicht om te trouwen. Savannah wil dit eigenlijk niet, omdat ze Zach nog steeds schuldgevoelens heeft over de dood van zijn vorige vrouw. Zach krijgt een ongeluk en overleeft nauwelijks. Als hij even bjkomt en de naam van zijn overleden vrouw noemt is Savannah het zat. Ze is intussen zwanger van hem, maar verlaat hem toch. Hij gaat haar natuurlijk achterna en alles komt goed.
Mooi boekje
Erotiek is heel goed

Cijfer: 9

Ellen (El) d.d. 07-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is inderdaad een geweldig boekje. Ik heb er al 2 gelezen van deze serie.

Cijfer: 9,5

Denise d.d. 03-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling