ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:47




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 13:24 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het verhaal gaat over Dare Debenham die bij de slag van Waterloo ernstig gewond is geraakt. Sindsdien is hij verslaafd aan opium. Hij leeft teruggetrokken in zijn wereld en vecht tegen (zoals hij het noemt) ‘het monster’.

Lady Mara St. Bride is een jonge, onbezonnen vrouw die op een nacht behoorlijk in de problemen komt. Door omstandigheden belandt ze in het huis van Dare, midden in de nacht, zonder kleren.

Zij zijn een heerlijk koppel. Zij gaan de strijd samen aan. Door haar koppige karakter weet ze door te dringen tot de harde wereld van Dare.

Een wereld met vele ontroerende momenten. In het begin vond ik het wel raar om in een historische roman over een afkickproces te lezen, maar het wende al snel.

De rest van het verhaal rondom hen is wat minder sterk.

Mijn beoordeling: 8-.

Nicole d.d. 27-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het op zich wel een aangenaam boekje. Het las lekker weg. Het duurde een tijdje voor ik echt in het verhaal zat, maar ik heb er toch wel van genoten. Alhoewel ik het verhaal ook soms wat slap vond. Ik vond dat het verhaal veel beter geschreven had kunnen worden. Eigenlijk ging het verhaal in mijn ogen alleen maar over de verslaving van opuim, en het liefdesverhaal was maar kort en bondig neergezet. De bijrollen waren wel ok, maar niet super voor mij. De hoofdrollen, oftewel Mara en Dare, waren voor mij niet ideaal. Een beetje slap allebei. Het einde was ook verwacht.

Erotiek: Slap totaal niks aan
Humor: Heb niet gelachen

Cijfer: 6,0

Chickening d.d. 29-12-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Dat vond ik nou ook.

Ten opzichte van de rest van de serie vond ik het tegenvallen.
Het leek wel of dit verhaal ook nog even snel geschreven moest worden.

Viel dus tegen.

Boekenmuis d.d. 11-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tja, ik blijf het zeggen....die roguesserie is een drama!

Saskia d.d. 11-01-2008


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling