ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 13:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond dit boekje nogal saai.
Op de achterkant staat dat Jo bekend is om haar ingenieuze plotlijnen, maar daar heb ik weinig van gemerkt!

Van mij krijgt dit boekje niet meer dan een 7-.

Sonja d.d. 17-12-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb eigenlijk wel van dit boekje genoten. Ik vond het een fascinerende verhaal. Ja ,hij was soms een beetje saai, dat geef ik toe, maar ik vind het verhaal op het minst wel een 7+ waard. Ik vond vooral het einde leuk. Wat ik wel jammer vond is dat ze zo snel voor elkaar gingen.
en heel veel dingen klopte niet aan de verhaal
De humor was redelijk, weinig erotiek en geen spanning. Ik moet wel toegeven dat ik betere heb gelezen van deze schrijfster.

Mijn cijfer: 7,5.

Chickening d.d. 07-01-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem juist uitgelezen en vond hem niet geweldig goed. Ik heb er natuurlijk wel van genoten, dat doe ik wel bij de meeste boekjes.

Mijn beoordeling: 7,5.

Denise d.d. 25-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een erg leuk boekje (in tegenstelling tot de meesten hier).

Het verhaal gaat over Clarissa Greystore die een fortuin heeft geërfd. Ze is geen schoonheid en heeft dan ook geen moeite als de Majoor haar het hof maakt, ondanks dat ze weet dat het om haar geld te doen is.

Majoor George Hawkinvil, moet snel aan geld komen om zijn toekomstige erfdeel te redden. Voor hem is Clarissa de oplossing. Alleen had hij niet verwacht dat zijn gevoelens voor haar zo snel konden veranderen in meer dan alleen maar het belang van geld.

Ze zijn twee mensen die duidelijk voor elkaar bestemd zijn. Alleen hebben ze allebei een verleden en recente problemen die het voor elkaar niet makkelijk maken.

Veel personen die in haar vorige verhalen aan bod kwamen, komen hier weer in voor. Zowel de bondgenoten (boeven) als de drie Georges. Een oude vijand komt terug en de dode Graaf Lord Deveril speelt ook weer een rol in dit plot.

Mooi vind ik de terugkeer van Dare Debenham.

Nadat me de eerste boekjes wat zijn tegengevallen, vind ik ze steeds beter worden. Mede door het plot dat steeds uitgebreider wordt.
Al kan ik me voorstellen, als je de andere boekjes niet gelezen hebt, je dit niet echt een goed boekje vind (klinkt niet echt logisch).

Mijn beoordeling: 8-.

Nicole d.d. 22-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling