ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:10




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 13:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Tja, als er een nieuwe Jo Beverly verschijnt, dan krijg ik zin om de hele wereld aan mijn laars te lappen en mijn bed niet meer uit te stappen tot hij uit is. Dat schept aan de ene kant hoge verwachtingen, maar aan de andere kant heeft JB ook genoeg krediet opgebouwd om een potje te kunnen breken. En dat is maar goed ook, want dit verhaal is echt helemaal niks! Jakkie bah, wat vreselijk saai. Wat JB onwaardig.
Er wordt in het verhaal enorm veel toespeling gemaakt op de erotische natuur van Laura, maar dat wordt allemaal keurig in toom gehouden en er wordt dus wel veel 'beloofd', maar weinig gegeven.
Het verhaal mist passie, spanning, een interessant verhaal, kortom, het is saai.
De enige spanning zit nog een beetje in het mysterie dat de twee trachten te ontrafelen en ook al is het mooi meegenomen dat er een interessant mysterie in een HR zit, het mag toch zeker niet het hoofdingrediënt zijn.
Nee, wat mij betreft een echte teleurstelling.

Mijn cijfer: 5

Petra d.d. 26-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het enige wat ik leuk vond aan dit verhaal van Jo Beverly was dat er een geheim opgelost moest worden. Het begin liep goed, maar al gauw vond ik het langdradig en alleen maar letters om de pagina's te vullen.

Realynn d.d. 06-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal gaat over Laura Gardeyne en Stephen Ball.
Ja, wat moet ik nu weer van dit boekje denken? Het eerste dat in me opkomt is dat ze het ook in 100 bladzijden had kunnen schrijven. Wat een langdradig verhaal. Laura’s echtgenoot sterft en Stephen komt haar direct schaken. Hij durft het niet te zeggen. Hij gaat met haar op avontuur, op zoek naar iemand die de opvolger van haar man zou kunnen zijn, zodat haar zoon uit de gevarenzone is als opvolger (zijn oom Jack schijnt moordplannen te hebben om zelf de titel te krijgen). Het hele boek zitten ze in een herberg, zij onherkenbaar en lelijk vermomd.

De erotiek was magertjes, humor kwam heel af en toe voor en de dialogen waren ook niet spetterend.

Mijn beoordeling: redelijk/slecht (cijfer 6).

Saskia d.d. 22-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze nu ook gelezen en ik vond het een aardig boekje, alhoewel ik het eind wat mager vind. En het begon op een gegeven moment ook te vervelen dat zij zeer verlangde naar een man, maar de erotiek bleef ver te zoeken.
De rol van Laura vind ik niet zo spetterend, maar Stephen is een geweldige vent.

Mijn beoordeling: 6,5.

Nicole d.d. 24-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling