ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 13:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Beoordeling deel 1: Dit is nog geen complete beoordeling, maar ik wou het toch maar even kwijt.
Zoals ik eerder gemeld heb zat ik even vast in een thrillerfase. Heerlijk!
Maar omdat ik de afgelopen weken zo'n 15 thrillers had verwerkt en m'n stapel CL's groeide en bloeide, moest ik toch de overstap weer maken om een beetje bij te blijven.
Maar je weet gewoon.... het moet wel een goeie zijn, anders zit je zo weer met je neus in een thriller. Dus wat doe je dan? Je neemt een fonkelnieuwe Jo Beverley en hoopt er maar het beste van.
Nou, ik kan jullie vertellen, daar heb ik totáál geen spijt van!! Wat een heerlijke JB weer! Ik zit nu aan tweederde van het verhaal en geniet me helemaal suf!

Beoordeling deel 2: Voor het eerst sinds lange tijd weer een beoordeling van mijn hand. Een zeer positieve.
Gewoon een heel erg leuk verhaal met een Damaris die weet wat ze wil en niet schroomt om dat te pakken te krijgen. Een held die niet te beroerd is om zijn gevoelens toe te geven, maar ondanks alles echt een man blijft.
Er zit humor in dit verhaal. Geen dijenkletsers, maar een glimlachhumor. Er zit vaart in en het loopt gewoon lekker. Er zit weinig erotiek in het verhaal, maar wat er is, is zo mooi opgebouwd en zo goed en gevoelvol omschreven, dat je aan één schene meer dan genoeg hebt.
Ik vond dit weer een heerlijk verhaal van JB en of het nou is ingegeven door het feit dat ik al lange tijd geen HR meer had gelezen of niet, ik vond hem top!

Mijn cijfer: 8,5

Petra d.d. 01-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pas halverwege de eerste helft voelde ik me echt thuis in dit verhaal. Ik kreeg maar geen band met Damaris. Toen het verhaal naar mijn gevoel op gang kwam, was het alleen maar genieten van het verhaal en de geweldige schrijfstijl van een van mijn meest favoriete CL-schrijfsters.

Heb je het boek nog niet? Ga dan zéker op zoek, want je zult er vást van genieten!!

Hanny d.d. 03-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk boekje, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik wel betere van haar gelezen heb. Plus ik vond het karakter van de vrouwelijk hoofdrolspeler bij het begin erg negatief neergezet en dat kreeg ik maar moeilijk uit m'n hoofd.

Karin d.d. 06-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1763.
Verhaal over Damaris Myddleton en Octavius Fitzroger. Tijdens hetzelfde kerstfeest als in CL 509 ontmoeten deze twee elkaar. Damaris is niet van adel en wil eigenlijk met Ashart trouwen om een titel (en hij om haar geld) te bemachtigen. Octavius (Fitz) is een vriend van Ash die voor Damaris valt.

Er zijn complotten tegen Ash aan de gang ,die daardoor bescherming nodig heeft. Maar het is uiteindelijk Damaris die het doelwit is. Maar waarom is dit aan de gang en wie doet het? Bij al deze spanning groeien Damaris en Fitz steeds meer naar elkaar toe, vooral omdat Fitz haar beschermer is.

De spanning tussen de twee is het hele boek aanwezig en wordt langzaam opgevoerd tot de uiteindelijke climax. Damaris haalt langzaam de muren neer die Fitz om zich heen heeft gebouwd.

Beoordeling: Goed boek maar niet supergoed.

Saskia d.d. 11-08-2006


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling