ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 19:16




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Vanaf de eerste bladzijde tot en met de laatste ademloos gelezen. Imogen begint ingetogen en angstig, maar groeit al snel uit tot een dame om rekening mee te houden. FitzRoger is vanaf het begin om op te vreten. Hun relatie is leuk en openhartig. Op het erotische vlak valt genoeg te beleven en met de spanning en romantiek zit het ook helemaal goed.

Mijn cijfer: 9,5

Petra d.d. 13-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ondanks dat ik een paar dingen miste in dit boek vond ik het een echte topper. Een ontzettend goed verhaal, hele leuke held, lekker pittige, bijdehante (en naïeve!) heldin. Vanaf de eerste bladzijde heeft het boek me kunnen boeien, en dat gebeurd maar zelden. Meestal moet ik me door de eerste hoofdstukken heen worstelen.
Wat ik bijvoorbeeld gemist heb is; hoe oud is de held?, Wat denkt hij op sommige momenten? Je leest bijvoorbeeld wel hoe zij over hem denkt, maar wat zijn gevoelens voor haar zijn......? Behalve op de laatste bladzijde dan.

Hélène d.d. 11-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaaaaaa, dat was er een!! Zo een die je niet weg kunt leggen en het liefste in 1 keer uit leest!
Ik zag dat er beoordelingen over waren, maar ik kon het niet laten. Dit is de eerste cl hr die heel goed bevallen is!
Trouwens, de held is volgens mij 27 (staat wel vermeld).

Monique d.d. 11-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een super mooi en gaaf boekje.
Imogen is in het begin een vrij bang wezeltje, maar daar komt redelijk snel verandering in. FitzRoger is gewoon een lekker ding. Het is een goed verhaal dat goed onderbouwt is.

Mijn cijfer: 9-

Mascha d.d. 25-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geweldig! Leuke vermomming van Imogen. Beschermend, gevaarlijk, tall, dark & dangerous mannelijk hoofdpersonage! Om het water van in je mond te krijgen!! Een sterk vrouwelijk hoofdpersonage. Beiden groeien sterk doorheen het boek.

Mijn cijfer: 8

Sara d.d. 06-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verhaal over Imogen van Carrisford en FitzRoger van Cleeve. Genre: Engeland 1101

Zucht ...wat een goed boek. Imogen is erg beschermd opgevoed. Als haar vader sterft en zij als superrijke erfgename te maken krijgt met woestelingen die haar proberen te schaken, vlucht ze naar haar buurman Fitzroger van Cleeve. Ze besluit dat het beste verbond en de manier om zichzelf te beschermen is om met hem te trouwen. Hij is een keiharde man, een vechtkampioen, hij is streng maar rechtvaardig en voor Imogen erg teder. Langzaam wint hij haar vertrouwen en hij forceert het niet. Imogen wordt steeds zekerder van zichzelf en wordt een pittig ding. En dan komt de spanning pas goed op gang!

De dialogen zijn goed, erotiek komt langzaam op gang, humor ook aanwezig (vooral geweldig als Imogen hem bewusteloos slaat met een steen, hilarisch), bijfiguren zijn niet heel sterk aanwezig. Complotten in de vorm van heren die om haar hand blijven strijden, haar bezittingen zijn namelijk erg waardevol.

Beoordeling: Goed (cijfer 8).

Ik vind de cover van dit boek ook schitterend, heel sereen en sprookjesachtig.

Saskia d.d. 24-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een geweldig verhaal wat van het begin tot het eind heerlijk wegleest.
Imogen groeit van een jong en beetje naïef meisje uit tot een pittige dame.
FitzRoger is een echte stoere vent.

En de cover vind ik GEWELDIG!

Romkje d.d. 10-05-2010

-------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling