ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:04




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
In één woord geweldig! Wat een heerlijk boek. Bezat bijna alle ingrediënten om een boek leuk te maken, behalve de passie ontbrak een beetje. Maar dat heb ik niet echt gemist, het was gewoon een leuk verhaal, wat een heerlijke man, lekker eigenwijs vrouwtje. Toppertje!

Hélène d.d. 28-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom ik weer met mijn commentaar.
Dit vond ik er op 3 juli 2003 van: "Hij is geweldig, zij is wat minder. Maar hij maakt het verhaal helemaal de moeite waard. Bovendien is het verhaal gewoon goed."
Ben het dus gewoon met je eens.

Petra d.d. 29-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk pittig boekje... Zalige dialogen, lekker hilarische momenten en ik vond Cynric adembenemend fantastisch. Maar wellicht vind ik Bryght nóg beter *zwijmel* *zwijmel* *zwijmel*, hij is natuurlijk een ander type man, maar *zucht*.
Dit boekje leest werkelijk met een duizelingwekkende vaart (zo heb ik ze graag). Naar het einde toe vond ik het wat flauwpjes worden, maar ach...

Mijn cijfer: 8,5

Frenia d.d. 25-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CL 455 De hoogste bieder Engeland 1761/1762
Op zich is het verhaal spannend, veel verrassende wendingen. Maar ik vond Portia echt een draak van een mens. Waarom Bryght verliefd op haar werd begrijp ik echt niet. Tot de laatste bladzijde toe vertrouwd ze Bryght niet omdat hij, net zoals haar broer, gokt. Ze loopt continu van hem weg en in plaats van dat dit het boek spannend maakte zat ik echt met een gevoel van irritatie verder te lezen.

Ook heel apart vond ik het dat het belastende document dat Chastidy in nr. 426 in de schouw van een herberg verstopt in deel 455 opeens verstopt zit in de schouw van het huis van de vader van Chastidy.

Beoordeling: Redelijk

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een leuk verhaal over een van de Mallorenbroers. Bryght is een heerlijk vent die wel van een uitdading houdt. Portia is een vrouw die veel voor de eer van de familie over heeft, maar dat komt niet goed uit de verf.
In het begin dacht ik die heeft pit, maar ze is een onzeker typetje. Bryghts aanwezigheid maakt dan ook veel goed in dit boekje.

Beoordeling: een 8.

Nicole d.d. 27-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling