ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 355 - Geheime missie
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat ik liever niet in dit boekje had gelezen was over de verkrachtig door de broer van de held. Ik had hem flink gestraft willen zien. Ik had Eleonor feller willen zien en niet zo begripvol. Dat er een maîtresse in voorkomt vind ik niet erg (ook al was het niet meer van harte), want ik hou wel van jaloezie in een verhaal. Maar dit werd niet echt uitgespeeld.
Het komt er eigenlijk op neer dat ik echte emoties miste (behalve bij mezelf dan). Misschien is dat de opzet van Jo Beverley wel geweest?
Toch is het boekje absoluut het lezen waard. Dat moet wel, want pas vannacht om half 3 deed ik het boek dicht (uit!).

Hanny d.d. 10-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er bestaat een woord voor dit soort boekjes: verschrikkelijk!
Waarschijnlijk waren mijn verwachtingen te hoog omdat het een boekje van Jo Beverley betreft. Dit is deel 1 van de Rogues.
Nou ben ik al geen liefhebster van maîtresses, maar ik vond het in dit boek verschrikkelijk. Het verhaal vond ik niet leuk, de held en heldin communiceren amper met elkaar. Nee, een boekje om nooit meer te lezen.

Mijn cijfer: 2

Hélène d.d. 06-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nogal langdradig en saai. Eleanor is nogal tuttig en d'r zit geen enkele pit in. Nicholas heeft een affaire met een spionne en het is nogal een gedoe allemaal. Bepaald niet Jo Beverley's beste werk!

Mijn cijfer: 4

Petra d.d. 14-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een verhaal over Eleanor Chivenham en Nicholas Delaney.
Tja, een onwaarschijnlijk verhaal. Eleanor wordt, in het bijzijn van haar boosaardige broer, misbruikt in zijn huis. De volgende dag ontmoet ze haar verkrachter maar die zegt dat het zijn tweelingbroer is geweest (not!). Ze trouwt met de tweelingbroer en houdt gelijk van hem ... Hij moet voor een geheime missie voor de regering een andere vrouw verleiden. Hij kan dit alleen maar als hij zijn vrouw zo min mogelijk aandacht schenkt. Maar af en toe is hij zwak en is er wat erotiek.
Eleanor moet als een begripvolle vrouw overkomen, maar ik vond haar echt een doetje. Bijt eens van je af!

Er waren weinig dialogen, weinig erotiek, vage verhaallijn en raar plot. De vriendenclub doet z`n best om het Eleanor naar de zin te maken tijdens de afwezigheid van haar man, maar ik vond het allemaal wat wanhopig overkomen.

Beoordeling: redelijk/slecht (cijfer 5,5)

Saskia d.d. 22-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet of er in de vertaling (heel) wat verloren is gegaan, maar ik vond een 'Geheime missie' wel leuk (heb hem dus in het Engels gelezen). Oké, Elenor had hier en daar wel wat pittiger mogen zijn en het is zeker niet het beste boek van JB, maar ik heb het toch met plezier gelezen.

Soomi d.d. 22-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het roerend met Saskia eens.
Een begin van niets, het middenstuk kan er mee door en het eind is slapjes.
Maar wat een ramp, zij die verkracht wordt op bladzijde 15 blijft zich ook nog eens verontschuldigen de eerste 100 bladzijden. Ze trouwt dan, is direct smoorverliefd en vindt dan ook nog eens goed hoe ze behandeld wordt. Erg softie.

Al met al een 4,5.

Nicole d.d. 17-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling