ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:38




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:43 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
De laatste uit de Malloren-rij. Ik had er teveel van verwacht denk ik. Ik vond het een erg leuk boek maar het komt niet in de buurt van deel 3. Ik denk zelfs dat ik het 4e deel ook nog leuker vond. Maar al met al toch een heel leuk boek.

Hélène d.d. 11-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het vreemde met dit boekje is dat ik hem bij de eerste keer lezen ook vond tegenvallen. Toen ik hem een tijdje later las (en voor het eerst de hele serie op rij) vond ik hem veel en veel beter. Het verhaal is ook wat complexer, misschien dat ik het daarom in 2e instantie beter vond. Ik vond hem in ieder geval beregoed.
Dit stond er overigens in mijn database: "Deel 5 van de Malloren-verhalen. Heerlijk verhaal met een heerlijke liefde, wat wil een mens nog meer? Wel eerst de andere delen lezen, dan valt deze het beste, omdat Rothgar dan veel begrijpelijker is."

Petra d.d. 11-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1763.
Een verhaal over Lord Rothgar en diana Westmount, Gravin van Arradale.

Een goed boek. Twee sterke persoonlijkheden die de strijd met elkaar aanbinden. Rothgar is sterk en stoer maar draagt een tragisch geheim met zich mee. Diana is koppig en vastberaden om de muur naar beneden te halen die Rothgar om zich heen heeft gebouwd.

Erotiek is redelijk, maar de spanning is er continu. De bijfiguren zijn uiteraard de overige Mallorens.
Wat ik vooral leuk vond is dat Rothgar heel teder is naar Diana toe en dat hij heel geleidelijk toegeeft aan zijn verlangens en zijn tragisch geheim naar de achtergrond dringt.

Beoordeling: Goed.

Saskia d.d. 11-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goh ... zucht ... Ik heb genoten van dit boekje. Ik vond het geweldig om te lezen hoe de machtige Lord Rothgar toch zijn grote angst overwon.
Nu is dat ook niet moeilijk met de onafhankelijke gravin Diana, die in vele opzichte een uitdaging voor hem is.
Je merkt wel dat je de andere delen moet hebben gelezen voordat je dit boekje leest. Anders denk ik dat je het Karakter van Rothgard verkeerd uitlegt.

Mijn beoordeling: 9.

Nicole d.d. 05-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling