ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 192 - Iets ondeugends
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
De derde in de Malloren-rij.
In één woord geweldig! Toppie, toppie, toppie. Wat een heerlijk boek. Van mij mogen ze allemaal zo zijn. Ondeugende held (ik ben verliefd geloof ik), leuke pittige heldin, goed verhaal, geweldig erotisch en heerlijk romantisch. Een tien met een gniffel, uuuhhh griffel.
Eén minpuntje: ik had hem te snel uit!!!!!!

Hélène d.d. 25-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flauwtjes ... Na het eerste en tweede deel van de Mallorenreeks had ik van dit boekje toch echt meer verwacht!
Het wordt op geen enkel moment razend spannend en Elfled is niet mijn type van vrouwelijke personage, bovendien is Fortitude ook niet het soort man waar ik van ga smachten en komt hij ook al niet goed uit de verf. Erg jammer ...

Mijn cijfer: 6,5

Frenia d.d. 03-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze was weer waanzinnig goed. Elfred Malloren geniet, gemaskerd, van een nacht vol hartstocht met aartsvijand Fortitude Ware, de Graaf van Walgrave.
Het is al een avontuur op zich hoe Elf hem ontmoet. Ze is erg voortvarend en neemt steeds het initiatief tot rare dingen. Ze wil weten wat voor complot er aan de gang is. Fort is een stoere, gekwelde held en Elf is de vrouw die uiteindelijk zijn spoken uit het verleden verdrijft.

Erotiek is geweldig, leuke bijfiguren, spanning en avontuur.

Beoordeling: Supergoed.

Saskia d.d. 11-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tja, wat zal ik hier eens over zeggen ...I love it!!
Dit vond ik tot nu toe het beste boekje uit deze reeks. Heerlijk verhaal met veel spanning, erotiek en zeer leuke momenten.
Twee hoofdfiguren die aan elkaar gewaagd zijn. De familie is er ook duidelijk aanwezig.
Het leest aardig weg en je verveelt je geen moment.

Mijn beoordeling: 9.

Nicole d.d. 29-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling