ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:26




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:35 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Heldin was vurig opstandig en zelfstandig, kortom een beetje verwend nest, kon doen en laten wat ze wilde, niemand kon haar tegenhouden (dat beviel me wel).
Held was te losjes en niet echt zoals elk stoere held in een boek zou moeten zijn.
Het boekje was wel leuk, maar alles ging te snel en ik vind zelf dat ze hun liefde te snel aan elkaar bekend maakten i.p.v. echt beseffen dat ze van elkaar houden.

Mijn cijfer: 7

Hannie d.d. 31-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn commentaar volgens m'n database: Een goed verhaal, niets meer en niets minder. Op sommige punten zelfs een beetje verwarrend, maar al met al een goed boek.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 31-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een aangename verrassing! Deel 1 en 2 van de Rogues-serie vond ik weinig aan. Deel 1 (zoals inmiddels bekend) was bar-slecht. Deel 2 was al een stuk beter, maar deel 3 is helemaal het niveau wat ik van Jo Beverley verwacht.
Heel leuk boekje. Zij is erg opstandig (had haar nog wel iets opstandiger verwacht) en hij..... hij is zalig. Streng, maar rechtvaardig. Heerlijk typje.
Het verhaal eromheen vond ik ook leuk gevonden. Ik had er na deel 1 en 2 weinig van verwacht, maar werd daardoor aangenaam verrast.

Mijn cijfer: 8,5

Hélène d.d. 13-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gelijk na uitgifte in november 1997 heb ik dit boekje al een keer gelezen. Mijn besluit om het te herlezen was fout!
Op de kop af heb ik 3 weken over deze CL gedaan.
Conclusie:
Hij (Miles) is in een woord schitterend!
Zij (Kip/Felicity) is een uitermate vrijgevochten en irritant en zelfs bij tijde hysterisch wicht!
Zij die als 'paardenfokker' niet wist, hoe kinderen gemaakt werden en dat een peterpunnie tussen de knieën wonderen kan doen.
Het verhaal zelf was stroperig, bloedeloos, humorloos, Jo had er duidelijk geen zin an.
Het begint aardig met een kippetje, maar het verhaal begint dan na 2 bladzijden te rammelen dat het een lieve lust is en het rammelen was zelfs slaapverwekkend erg.
Na bladzijde 275 krijgt het domme wicht en Jo een portie EPO waarna het verhaal eindelijk op tempo dreigt te komen. Veel te laat om het verhaal nog uit het moeras te tillen, want daar is ook het verhaal mede door de katten al in verzonken. Ja, die mysterieus opduikende katten die zo beschermend (in opdracht) zijn waar waren die dan ten tijde van de bewuste conceptie, en bloc op de kattenbak? Rammel de rammel!
Het las net zo leuk als een krant in het Chinees.
Over de cover heb ik ook nog een opmerking. Kijk maar eens goed naar zijn broek onder de riem. Hoe heeft hij zijn been? Is die broek wel gevuld? Is hij zo lenig dat zelfs zijn rug recht kan blijven? Die broek is net zo onwaarschijnlijk getekend als het verhaal voor geen millimeter klopt.

Mijn cijfer: 3 (dit is te danken aan Miles)

Sammy d.d. 25-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal gaat over Miles Cavanagh en Felicity Monahan.
Een redelijk boek. Erg leuk hoe ze elkaar ontmoeten. Hij is tegen wil en dank haar voogd, maar valt als een blok voor haar. Felicity heeft haar redenen om met een andere, afschuwelijke man te trouwen, maar Miles wil haar koste wat kost tegenhouden. Felicity is erg eigengereid en ze is dan ook erg opstandig. Af en toe wel eens vervelend. Miles is sexy en vastberaden.

Erotiek is prima, humor redelijk, dialogen zijn knetterend (van de ruzie) maar af en toe ook erg lief naar elkaar. Bijfiguren zijn de rogues. Spanning in de vorm van die andere, afschuwelijke man die wrede dingen doet.

Mijn beoordeling: redelijk/goed (cijfer 7,5).

Saskia d.d. 22-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling