ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 23:39




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 19:50 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Halleluja! Ik heb eindelijk toch weer een CL uit. Het duurde eventjes, maar ik heb de smaak weer te pakken, denk ik.
In ieder geval vond ik dit weer een heerlijke ‘comeback’. Dit verhaal is uit die serie van de mannenjagersclub, maar de rest van die meiden komen hier verder (gelukkig) niet in voor.
Marissa is een heel leuke, lieve dame die uiteraard ook wel wat koppigheid in zich heeft. Ze gaat voor de stomme George en komt terug met de veel leukere Valentine. Hij is wel geobsedeerd door de roos, maar niet zodanig dat het vervelend wordt, want Marissa leidt hem vaak genoeg goed af.

De reden waarom Valentine niet zo in liefde, huwelijk etc. gelooft, heeft met zijn eerste vrouw Vanessa te maken. Wat dat betreft is het boek absoluut niet duidelijk. Vanessa zag hem als een beest, hij gelooft dat en veel verder gaat het niet. Dit had meer uitgewerkt mogen worden.

Er komt nog een schurk aan te pas en er komt eindelijk ook iets in het verhaal voor wat je niet vaak meemaakt: Marissa gaat namelijk een beetje twijfelen of ze wel moeten trouwen. Maar het zou geen CL zijn als ze dat niet zouden doen.

Beoordeling: 8,5

Alicia d.d. 19-08-2011

----------------------------------------------------------------

Net zoals deel 1, vond ik ook dit een lekker luchtig boekje. Verstand niet in een te hoge versnelling zetten, want er zitten, zoals Alicia zegt, een paar zwaktes in het verhaal. Maar dat maakt verder eigenlijk niet uit.
Marissa en Valentine vinden elkaar snel belangrijk genoeg om hun aandacht ten volle aan elkaar te wijden en ze laten zich net genoeg afleiden door de gebeurtenissen van het verhaal om nog een verhaal te hebben.
En dat verhaal leest vlot.

Beoordeling: 8

Marleen d.d. 27-03-2012

----------------------------------------------------------------

Marissa Rotherhild is vastbesloten om, net zoals haar vroegere klasgenoten, zelf een echtgenoot uit te kiezen. Haar keuze valt op George, broer van Lord Valentine Kent. Echter, eenmaal ze Valentine ontmoet heeft blijkt die zeer interessant te zijn, interessanter dan George.
Maar Valentine heeft ook zijn nadelen. Hij is geobsedeerd door het vinden van een zeldzame roos. En wat Marissa nu net niet wil is een botanicus, haar ouders zijn dat immers ook en daar heeft ze meer dan genoeg van gehad.
Leuk verhaal met een slechterik die ook achter de roos aanzit. Erotiek is er meer dan genoeg. Dan is er Lady Bethany, de oma van Marissa en haar chaperonne, zij is een heel vrijgevochten type en gaat zelf ook op vrijersvoeten.
Dit verhaal is onderdeel van een serie over de afgestudeerde leerlingen van Miss Debenham’s school. Dit komt hoofdzakelijk alleen aan bod in de proloog, het verhaal kan heel goed apart gelezen worden.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 27-11-2015

----------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling