ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 20:35




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 21:02 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Heel leuk boek. Weer zo`n verhaal waarin alles wel zo`n beetje klopt. De heldin is onteerd, maar toch nog erg naïef. Ze is doortastend, niet op haar mondje gevallen en heeft een hart van goud.
De held is onterfd, geniet van zijn nieuwe vrijheden, blijft toch in alles een heer en wordt stapelverliefd op de heldin, die keer op keer voor hem door het vuur gaat.
De erotiek is goed, Max moet haar tenslotte leren hoe ze een courtisane moet zijn. Er zijn leuke bijfiguren zoals Aphrodite, de twee andere zussen en de peetmoeder van Marietta. Er is een spannend verhaal rond de onterving van Max, maar ik wist al in hoofdstuk 1 wie de dader was.

Cijfer: 8,5

Saskia d.d. 20-09-2010

---------------------------------------------------------------

Ik heb regelmatig moeten lachen om de gevallen Marietta (zij ook met haar nieuwe idee)!
Ze is wel een volhoudend typetje en niet snel van de wijs te brengen.
Max is, ondanks dat hij onterfd is, een goede man met doorzettingsvermogen.
Het plot is geweldig, de dingen die ze samen meemaken vond ik super.
Jammer vond ik het verhaal rond de onterving. Het was mij al snel duidelijk wie achter de aanslagen zat.

Kortom een leuk boek met een aardige portie humor, een redelijke portie erotiek, spanning iets minder, maar wel weer meer nieuws rond de drie zussen en hun vaders en moeders.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 30-12-2010

---------------------------------------------------------------

De geadopteerde Marietta Greentree is onteerd. Ze ziet geen andere mogelijkheid dan haar echte moeder, Madame Aphrodite, te vragen of ze haar wil leren een courtisane te worden.
Max Valland is door zijn vader, een hertog, net onterfd. Hij zou immers een bastaard zijn. Als hij zijn zinnen wil verzetten in het bordeel van Aphrodite, ontmoet hij Marietta. Aphrodite stelt voor dat Max haar lessen in verleiding moet geven.

Het is best een interessant verhaal. Er is gezien het thema voldoende erotiek aanwezig. Er is zelfs wat spanning. Marietta is een zeer vastberaden personage, eigenzinnig ook, wat overdreven zelfs.

Cijfer: 8

Martine d.d. 10-07-2015

---------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling