ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 21:33




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 jul 2010 09:49 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tot nu toe ben ik gewend aan de middeleeuwen bij Sara Bennett, dit keer heeft ze een Regency-roman geschreven.
Op zich wel een aardig verhaal, maar het verloopt allemaal een beetje voorspelbaar.
Je voelt bepaalde wendingen al aan komen, dus echt spannend is het niet.
Ik hou wel van wat meer humor (die helaas ontbreekt), de erotiek is redelijk.
Overigens is Oliver wel een lekker ding, tenminste de voorstelling die ik van hem heb.
Al met al een prima te lezen boek.

Beoordeling: 7

Mirjan d.d. 07-08-2010

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk plot, hoe ze tegen elkaar aan botsen de hele tijd. De band die ze stilletjes aan krijgen en toch twijfels over hun gevoelens.
Leuke ontdekkingen die nog heftigere uitwerkingen tot gevolg hebben.

Alles bij elkaar een leuke roman en ik ben dan ook benieuwd hoe het met de twee andere zusjes afloopt.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 30-12-2010

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vivianna Greentree is vastbesloten het weeshuis dat ze heeft opgericht te redden. De eigenaar van het pand, Lord Oliver Montegomery, wil het afbreken. Toevallig ontmoet ze Aphrodite, een madam van een hoerenhuis. Om Oliver van de verkoop te laten afzien wil ze hem verleiden. Hiervoor roept ze de hulp in van Aphrodite.

Het is een spannend en interessant verhaal. Vivianna is zeer gedreven, geeft niet snel op. Ze daagt Oliver meermaals uit, ook al loopt dat niet altijd zoals ze wil. Ze komt ook te weten wat haar afkomst is, wie haar echte ouders zijn.
Oliver gaat gebukt onder schuld- en wraakgevoelens. Hij wil de moordenaar van zijn broer vatten en hij is niet van plan zich door Vivianna van zijn plan af te laten brengen. Ze zijn beiden even koppig. Dat resulteert in veel zinderende, erotische scènes. Interessante nevenpersonages zijn Aphrodite en Vivianna’s zussen, wiens verhalen ook verteld worden in de volgende delen van de serie.

Cijfer: 8

Martine d.d. 10-07-2015

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling