ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 00:52




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 11:46 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Beoordeling: leuk! Ivo is een schatje en Briar is echt een vurig persoontje. Leuke dialogen. Ik vind haar vooral lekker pittig. Erotiek is genoeg aanwezig! Enige minpuntje aan het verhaal is het einde van Miles. Dat had wel even iets meer aandacht mogen hebben.

Cijfer: 7,5

Prinses Laura d.d. 17-08-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een superverhaal over Ivo en Briar.
Hij is echt een ruwe bolster, blanke pit.
Vooral het gedeelte waarin Ivo verteld wat hij als jongere stiefbroer met Miles heeft meegemaakt.
Ook leuk dat Radulf en Lily voorbij komen in dit verhaal.
Leuke bijrol van Sweyn, ook zo'n stoere bink.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alle boeken van Sara Bennett erg goed vind.

Beoordeling: 9

Mirjan d.d. 09-09-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een redelijk tot goed verhaal. Ik zat er niet helemaal lekker in, maar dat zal wel aan mij liggen. Leuk hoe Briar weer vertrouwen krijgt in de toekomst en haar haatgevoelens kan verwerken. Ivo is een schatteke en erg lief voor Briar, maar moet de demonen uit zijn verleden nog verslaan. Inderdaad is het einde (het verslaan van de slechte broer, Miles) vrij snel gedaan en dat had wat meer uitgediept mogen worden.

Cijfer: 7,5

Saskia d.d. 24-09-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze in het Engels gelezen en het is absoluut een van mijn favorieten. Ivo is echt een held naar mijn hart en Briar zijn perfecte heldin.

Voor mij een 9,5

Alie d.d. 25-09-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Briar wil wraak, ze wil Radulf doden omdat hij haar stiefmoeder Anna Kenton (een nevenpersonage uit deel 1 van de reeks) heeft gedood. Als ze eindelijk haar kans ziet neemt ze hem mee naar bed. Door hem te verleiden wil ze immers haar slag slaan (wat een logica?!) Echter, ze vergist zich en is het niet Radulf, maar Ivo met wie ze vrijt.
Het is een redelijk verhaal over Briar en haar zussen die paria’s zijn geworden na de dood van hun vader. Briar raakt haar wraakgevoelens stilaan kwijt naarmate ze steeds weer wat meer over de ware gebeurtenissen omtrent Anna te weten komt.
Ivo is een goedzak, hij worstelt met zijn verleden. Zijn broer wil hem dood, hij zal de confrontatie aan moeten gaan.
Erotiek is er net genoeg. Als nevenpersonages zijn er Jocelyn en Mary, de zussen van Briar, en Sweyn, ook een ridder die Mary helemaal ziet zitten. Het verhaal kent ook de ontknoping rond het mysterie van Anna’s dood.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 10-02-2015

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling