ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 00:20




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 11:26 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boek. Rose en Gunnar blijven het hele boek goed in hun rol. Ik vond niet dat er zoveel dialogen waren, maar er was wel veel aantrekkingskracht en er zijn veel vrijscènes.
Rose gaat langzaam weer een man vertrouwen, maar hoe zit het met de man die ze tot dan toe altijd vertrouwde?
Gunnar, die alleen maar op land uit was, merkt dat dat land zonder Rose toch wel heel erg leeg is.
Leuke bijfiguren zijn de mannen van Gunnar en de bediende van Rose.
Beetje jammer vond ik dat Rose wel erg snel puddinghersenen krijgt als ze gekust wordt door Gunnar. Maar ja, wie weet wat ik zou doen als ik door zo'n Viking hartstochtelijk gekust zou worden.

Cijfer: 8,5

Saskia d.d. 29-06-2009

----------------------------------------------------------------------

Toevallig heb ik deze ook van de week gelezen en ben ik het ook nog eens met de stelling van Saskia eens. Rose gaat telkens wel heel snel overstag, maar Gunnar is dat ook wel heavenly!

Voor de rest weinig toe te voegen aan de beoordeling van Saskia, alleen ligt mijn cijfer ietsje lager. Ik hou nu eenmaal van een wat pittiger vrouw.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 30-06-2009

----------------------------------------------------------------------

Ik heb van dit boek genoten!
Ondanks dat de cover niet klopt, heb ik me een aardige voorstelling van Gunnar kunnen maken.
Voldoende spanning en erotiek aanwezig, en laten we eerlijk zijn, wie zou er nou niet vallen op zo'n Viking!

Beoordeling: 9

Mirjan d.d. 06-07-2009

----------------------------------------------------------------------

Een vermakelijk verhaal, leest makkelijk weg.
Voor een stoere, oogverblindende huurling vond ik hem een snoepje. Rose had voor mij als heerseres van het landgoed iets feller mogen zijn. Ik had Sir Arno allang een trap onder zijn achterste gegeven!
Leuk gevonden het meervolk en leuke bijrollen zeker van de oude Lady Constance.

Beoordeling: 8-

Nicole d.d. 21-07-2009

----------------------------------------------------------------------

Nee, Rose krijgt geen puddinghersenen door zijn kus, maar door zijn schitterende lach!!
Gunnar is een mooie man met een mooie naam, van mij had dat 'Kapitein' wel weggelaten kunnen worden. Ik dacht de hele tijd aan een matroos of Peppie en Kokkie en vond het dus niet sexy.

Verder goed boekje: cijfer 8.

Sir Arno vond ik smerig met zijn vieze kleding, manieren en zure lucht. Inderdaad weg met hem!

Zeemeermin d.d. 11-08-2009

----------------------------------------------------------------------

Lady Rose is kasteelvrouwe van Somerford en sinds de dood van haar man heerst ze er zelf, bijgestaan door Sir Arno, een vriend van haar overleden echtgenoot. Al enige tijd zijn er problemen, aanvallen en diefstallen. Ze ziet zich genoodzaakt huurlingen ter bescherming in dienst te nemen. Ze vreest immers dat Radulf (uit deel 1 van de reeks) van wie het land is, Somerford van haar zal afnemen als ze niet alles zelf kan oplossen. Ze weet echter niet dat Gunnar Olafson, leider van de huurlingen, in dienst is van Radulf. Gunnar moet uitzoeken of Rose een verraadster is die samenwerkt met Radulfs vijand.
Het is een interessant en intrigerend verhaal, met meer dan genoeg erotiek. Alleen het einde, de ontknoping en het einde in het algemeen, viel me tegen.

Hierdoor slechts een 7

Martine d.d. 10-02-2015

----------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling