ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 21:22




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 feb 2010 12:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Tja, eigenlijk best een goed verhaal, maar naast de vele erotiek en de aantrekkingskracht tussen Radulf en Lily vond ik het een vrij eenvoudig verhaal. Lily heeft een geheim, Radulf heeft een geheim, we draaien wat om elkaar heen, we vertrouwen elkaar niet maar hé, we n..... de sterren van de hemel, dus moeten we toch wel wat voor elkaar voelen. De Normandiër Radulf is de 'Gesel van de Koning' (van Willem de Veroveraar) en alle Engelsen sidderen al als ze zijn naam horen. Maar eigenlijk is het een heel lieve man die behoefte heeft aan liefde.
En ja, Lily is uiteraard niet bang voor hem, ze is wel onzeker want hoe kan hij ooit van haar houden, maar ze wil wel vechten voor haar (ge)liefde.

Cijfer: 7,5 (oké, een 8 omdat de erotiek goed was!)

Saskia d.d. 30-04-2009

-------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek een vijfje waard. Het verhaal kon me niet boeien. Ik vond Radulf een beetje een softie voor zo'n bijnaam en Wilfreda lag me ook helemaal niet.
Misschien voor een deel aan de vertaling te wijten, maar toch zeker niet helemaal!
Laura d.d. 13-05-2009

-------------------------------------------------------------------------------------

Een luchtig verhaal, leest als een trein, niet echt een boekje met diepgang.
Zeg maar een echt tussendoortje!
beoordeling 7,5

Nicole d.d. 28-05-2009


-------------------------------------------------------------------------------------

Het komt waarschijnlijk omdat ik verhalen uit de middeleeuwen altijd al goed vind, maar ik vond het verhaal wel goed. Oké, het is geen heel diepgaand verhaal maar daar zijn er wel meer van en ik vond het zeker een 8+ waard. Het vervolg heb ik inmiddels ook gelezen en ik ga de rest maar aanschaffen in het Engels.
Ik ben het eens met het feit dat veel verhalen minder zijn door een slechte vertaling.
Daarom lees ik bijna nog alleen maar Engelse boeken.

Ellen d.d. 14-07-2009

-------------------------------------------------------------------------------------

Het is een middelmatig verhaal, de liefde groeit gestaag. Beiden zijnworden ze door niemand begrepen; ze zijn lang niet zo hard en meedogenloos als iedereen denkt.
Erotiek is er net genoeg. Als nevenpersonages zijn er Alice en Jervois, beiden komen ook nog samen aan het eind van het verhaal.

Cijfer: 7

Martine d.d. 10-02-2015

-------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling