ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:18




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 691 - Lady in nood
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is een leuk boekje dat zich afspeelt in de Schotse Hooglanden in 1728. Meg is een sterke, onafhankelijke en vurige vrouw en Gregor is lief, sterk en warm en hij kan er niet tegen als vrouwen onrecht wordt aangedaan. Twee sterke karakters die vastbesloten zijn om te vechten voor de liefde. Gregor verloor zijn land en zijn titel en Meg had te kampen met huwelijkskandidaten die het niet om haar te doen waren, maar die alleen maar uit waren op haar vaders rijkdom en bezittingen.

Het verhaal over Malcolm en Alison (ex-geliefden) was een leuk uitgewerkt extraatje.

De confrontatie met de Hertog van Abercauldy, wat eigenlijk de climax in het boekje had moeten zijn, vond ik tamelijk zwak. Een beetje afgeraffeld, hier had ik meer van verwacht.

Jammer is dat ik me regelmatig heb zitten storen aan fouten in dit boekje, maar dit heeft mijn uiteindelijke beoordeling niet beïnvloedt. Het verhaal is al met al toch de moeite waard!

Mijn beoordeling: goed

Miriam d.d. 16-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had wat meer moeite met de fouten en vond sommige stukjes zwak geschreven. Ik ben het wel met je eens dat het verhaal op zich wel de moeite waard is. Mede door het feit dat ik de verhalen over Schotten over het algemeen wel goed vind.

Mijn beoordeling: 7,5

Nicole 3 d.d. 17-08-2007

P.S. Ik vond de kaft van dit boekje wel erg mooi.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een erg leuk boek. Ik heb het in één ruk uitgelezen! Inderdaad, de climax van het verhaal had wat beter uitgediept kunnen worden.

Saskia d.d 22-10-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Schotland 1728. Omdat Meg Mackintosh niet wil trouwen met een kwaadaardige hertog, gaat ze op zoek naar Gregor Grant. Gregor was de vroegere landheer van Glen Ghui waar Megs ziekelijke vader nu woont.
De relatie tussen Meg en Gregor wordt mooi gebracht. Er is veel romantiek en erotiek. Er is ook nog een kleine nevenromance. Aan het einde ontbrak de apotheose. Het was slechts een slap aftreksel van wat ik verwachtte.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 03-07-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling