ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:59




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 519 - Harteloze lord
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:02 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Omdat dit een nieuwe schrijfster was in de Candlelightreeks, ben ik eerst op haar website een kijkje gaan nemen. De lovende kritieken over dit verhaal maakten me helemaal enthousiast, maar helaas.... ik vond er werkelijk geen bal aan.
Misschien lag het aan mijn stemming (zoals Realynn in de thread over de CL 517 al opmerkte, kan ook je stemming van invloed zijn) of misschien was ik gewoon zó hard toe aan een beetje pit in een boek dat niets anders me meer kan boeien, maar dat gedoe...
Want wat een gedoe in dit boekje. Allemachtig, ik kreeg het er benauwd van. Omdat zijn vader en grootmoeder krankzinnig zijn geworden, moet zijn tante beslissen of hij op zijn 30e volwaardig genoeg is om zijn erfenis in handen te krijgen. Gevolg is dat hij nooit en te nimmer normaal menselijk gedrag mag vertonen, want dat zou kunnen worden uitgelegd als een daad van krankzinnigheid.
Op zich heb je dan best een aardig gegeven waar je best iets mee kan, maar wat je krijgt is eigenlijk een hele softe vent (hij is wel aardig, maar je krijgt toch de neiging hem een paar lellen te verkopen ). En zij is ook al zo'n softe troel. Nee, geen spetter de spatter, geen vlammen en hete bliksems. Het kon me gewoon allemaal niet boeien.

Mijn cijfer: 5

Petra d.d. 22-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit me aan bij Petra, heb het boekje uitgelezen, maar dat ging niet van harte.
Vanaf het eerste hoofdstuk heb je door wie de "bad guy" is, en waarom, dus het mysterieuze is al weg. Daarbij de reden "waarom" (in dit geval dus de gekte van familie welke de liefde tussen de held en heldin in hun ogen onmogelijk maakt). Dat slaat echt nergens op, en dan ook nog een softie dat haast in tranen uitbarst als de heldin hem bij z'n voornaam noemt ????
De vonk tussen hen slaat gewoon niet over, het blijft een koele bedoening.
De enige reden voor mij om dit boekje nogmaals te lezen is om te kijken of Brandon in het boekje niet plots wel woorden beginnende met B of P kan uitspreken (lezeressen van het boekje zullen begrijpen wat ik bedoel).

Nol d.d. 29-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling