ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:11 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een super schrijfster, maar dat wisten we al! Dit tweede boek van haar is ook erg goed.
Wel minder dan haar vorige. Dat was wat harder.

Dit deel gaat over Nicole die de! Schorpioen is van Engeland en hoogstaande personen in Frankrijk vermoord en al vele hééft vermoord.

Daniel, een van de vrienden van de graaf uit het eerste boek, gaat naar Frankrijk om de Schorpioen weer terug te halen, maar dat wil Nicole helemaal niet en dat kan ze ook helemaal niet!
Nicole heeft een verleden en dat is niet mis.

Ze krijgen een relatie maar Nicole heeft nog een belangrijke opdracht en daar kan ze heel die Daniel niet bij gebruiken.
Daniel vreest voor haar leven en zou er alles voor geven om haar te beschermen.

Erg spannend tot het eind.
Ook veel humor vond ik.
Daniel is een lieverd en Nicole een keiharde tante.

Eerste boek vond ik beter!

Mijn beoordelingscijfer: 8

Daniëlle d.d. 18-08-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk, heerlijk, heerlijk!!
Ook al voel je aan wat er kan gaan gebeuren, is het ook af en toe behoorlijk spannend.
Een zeer onderhoudend boekje!!

De gevoelens voor elkaar zijn soms zó warm, dat je eigen temperatuur stijgt!
Zéker het (her)lezen waard!

Hanny d.d. 20-08-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een beetje een deprimerend verhaal. Beiden hebben een verleden waardoor ze geen tedere gevoelens denken te kunnen hebben.
Het duurt ook nogal lang voordat je de achtergrond van de heldin begrijpt. Ze vindt steeds maar dat ze geen liefde verdient, omdat ze zo slecht is. Ik werd er een beetje kriegel van.
Ik was vol verwachting aan dit boekje begonnen. De eerste CL van Samantha Saxon had ik gemist en de reacties op het forum waren zo enthousiast ...
Geef mij maar een iets vrolijker verhaal!

Ienepien d.d. 22-08-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem net als de eerste een echte aanrader. Ik heb hem in een keer uitgelezen en zie al uit naar het volgende deel ...

Ellen d.d. 23-08-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nou was toch te nieuwsgierig en heb het boekje gelezen!

En inderdaad ...Wat een spannend boekje!

Ik vond echter wel dat haar persoonlijkheid zo sterk was, dat zijn persoonlijkheid daarbij een beetje zwak afstak. Dat vond ik jammer. Hij was zeg maar, net iets te lief. Dat is eigenlijk mijn enige aanmerking op een zeer spannend geschreven verhaal!

Maaike d.d. 23-08-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Wederom een spannend en supergoed boekje. Nicole is een huurmoordenares in dienst van de Engelsen en Daniel gaat naar haar toe om een bericht over te brengen. Op dat moment weet hij niet dat zij de Schorpioen is. Net als ieder ander denkt hij dat de Schorpioen een man is.

De aantrekkingskracht tussen beiden is erg sterk. Ze doen er allebei alles aan om de ander niet in gevaar te brengen. Het duurt even voor je achter de achtergrond van Nicole komt, maar dan is het ook wel duidelijk waarom ze het doet of eigenlijk moet doen.

Het boekje is vanaf het begin spannend en moeilijk weg te leggen. Ik ben benieuwd naar het laatste deel.

Mascha d.d. 29-07-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Deze vond ik zelfs nog leuker dan de eerste. Ik vond het wel leuk dat zij een moordenares was. Vaak kopmt dit in dit soort boekjes niet voor.

Cijfer: 8,5

Chantal d.d. 14-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Net uit, wat een heerlijk boek. Ook een erg mooie cover! Zo had ik me Daniel ook echt voorgesteld. Yummie!

Een absolute 9!

Saskia d.d. 03-02-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Parijs 1811. Nicole Beauvoire is een uniek hoofdpersonage, ze is letterlijk een moordgriet, een vrouwelijke huurmoordenaar. Gedreven door haar verleden voert ze haar gevaarlijke opdrachten uit.
Lord Daniel DunDonnell heeft een boodschap voor de beruchte Engelse spion en huurmoordenaar De Schorpioen. Zodra Daniel ontdekt dat Nicole de Schorpioen is, werpt hij zich op als haar beschermer. Ze worden minnaars en er zijn meerdere erotische scènes in het verhaal.
Als blijkt dat Nicole in een val gaat lopen zet Daniel zijn eigen leven op het spel om haar te redden.
Nicole is een echte sterke dame, een heldin. Goed verhaal, er is wat humor, het wordt ook erg spannend en er is een mooi einde.
De vele nevenpersonages uit deel 1 (CL 633 Kus van de schorpioen) komen ook hier aan bod.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 28-03-2010

---------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling