ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 624 - Maskers af
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:11 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het was me toch wat met de achterflap van dit boekje: het verhaal op zich sprak me niet echt aan (Napoleon etc), maar de onderste drie regels des te meer:

"In deze debuutroman weeft SS een intrigerend web van spionnage, verraad en passie dat de lezer tot de laatste pagina in spanning houdt."

Nu ik het boekje gelezen heb, kan ik alleen maar zeggen: dit zegt het helemaal!!!

Gewoonweg een schitterend boekje met de juiste mix van wat humor, spanning en geweldige verpletterende erotiek in de juiste porties en juiste tijdstippen ingedeeld!

Een mannelijk hoofdpersonage om bij weg te kwijlen, een vrouw met karakter om RESPECT voor te hebben,... Wat wil een hr-mens nog meer?

O ja! Een happy end.
Aan de bijna laatste pagina aangekomen, ben ik ontzettend beginnen huilen, heb bijna het boekje doorheen de hele woonkamer gegooid...want o wat gruwelijk...
Gelukkig komt het dan toch allemaal goed.

Mijn cijfer: een dikke vette 9,5

Frenia d.d. 20-06-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na deze lovende beoordeling, ben ik hem ook maar gaan kopen en meteen gaan lezen.

Ben het helemaal eens met Frenia. Hij is top.

En volgens mij komen er nog vervolgen. Falcon heeft het over nog 2 dossiers.....

Ellen d.d. 22-06-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk boek, al hoewel ik al die namen af en toe erg verwarrend vond.
Maar niettemin een leuk boekje.

Mijn beoordeling: goed

Sonja d.d. 19-07-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik heb hem ook gelezen en ik vond hem ook erg goed hoor!

Zou inderdaad wel leuk zijn als er meer zouden volgen.
Op haar site staan nog meer boeken van haar en allemaal toch wel met spionage.

Ook ik vond de namen soms erg verwarrend doordat de voor- en achternaam vaak gemixt werden.

Misschien snapte de vertalers er ineens ook niks meer van.
Soms blikte ik dan even terug en soms dacht ik: het zal wel goed zijn!

Een prima schrijfster.

Mijn beoordeling: 8!

Daniëlle d.d. 23-07-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een spannend en supergoed boekje, dat absoluut geen moment verveelt!
Aidan wordt gevangengenomen en ondervraagd door Celeste. Tijdens het transport naar Parijs weet Aidan te ontsnappen, maar hij weet niet dat dat door Celeste geregeld is.
Als ze elkaar weer tegenkomen in Londen is het hek van de dam. Ze vallen als een blok voor elkaar, maar Celeste kan niet zeggen dat ze eigenlijk een spion is voor Engeland en Aidan vertrouwt haar voor geen meter.

Er lopen ook nog een paar andere verhaallijnen door het verhaal, maar die maken het alleen maar spannender. Op het eind was het toch wel even schrikken. Gelukkig loopt het natuurlijk wel goed af.

Mascha d.d. 29-07-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een boekje dat het lezen zeker waard is en zeker nog wel een keer. Gewoon een genot om over Adrian te lezen. Wat een lekker ding!

Cijfer: 8.

Chantal d.d. 14-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal speelt zich grotendeels af in Londen 1811. Lady Celeste Rivehall is een Engelse spionne. Zonder dat iemand het merkt kan ze de gevangen genomen Aidan Duhearst bevrijden van de Fransen. Aidan denkt echter dat zij een verraadster is en doet alles om haar te ontmaskeren.
Aidan is dan wel dapper als oorlogsheld, maar hij is niet zo slim, want hij merkt niet dat Celeste aan zijn kant staat. Hij brengt dan ook ongewild haar leven in gevaar.
De moedige Celeste zelf had Aidan in vertrouwen moeten nemen, dan was hen heel wat narigheid bespaard gebleven. Het verhaal zit vol spanning, actie en avontuur, helaas vallen er ook doden.
Er zijn wat te veel nevenpersonages, waardoor het verhaal af en toe wat ingewikkeld wordt.
De romance wordt mooi omschreven, er zit genoeg erotiek in, kortom een leuk verhaal, met een einde dat de traantjes laat vloeien.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 28-03-2010

---------------------------------------------------------------------------

Wow, ik heb hem echt net dicht gedaan en ik moet even nadenken over wat ik er nu precies van vind. Het verhaal is vooral erg spannend, er zitten intriges in, spionnenwerk, een slechterik die ontmaskerd moet worden en een paar doden. De romance staat heel erg op de achtergrond. Voor dit boek werkt het wel, maar het past dus niet zo binnen de Candlelight. Ik vond het boek ijzersterk, tjonge jonge, wat een hoop informatie, maar toch prettig gebracht. De hoofdpersonages worden niet ontzettend uitgediept, maar genoeg om het verhaal goed te dragen. Op het einde komt er wel wat romantiek aan bod, dat was wel een mooi stukje.

Waar ik dan wel van baal en waar ik zelfs om heb zitten janken (het zullen de hormonen wel zijn), is dat een bepaald persoon doodging. De romantische vent uit alle CL's die ik heb gelezen krijgt geen eigen deel, nee, hij gaat dood! Dat kwam een beetje aan als een shock en ik wilde het boek bijna wegleggenIk heb het toch uitgelezen om het verhaal zo goed in elkaar zit.

Romance is dus ondergeschikt.
Nu heb ik het volgende deel al wel in mijn bezit, dus ik kan snel verder. Ik ben wel benieuwd naar Daniel. Deel 3 heb ik kennelijk al gelezen, maar die beoordeelde ik ook met een 9,5. Dat zit wel goed, vermoed ik zo.

Cijfer: 9,5

Alicia d.d. 06-01-2013

---------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling