ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 13:59




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:12 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Zelfs het derde deel is zeker de moeite waard om te lezen en absoluut weer een topboekje.

Seamus moet gaan samenwerken met Juliet, maar de twee liggen elkaar vanaf het begin helemaal niet. Seamus doet erg bot tegen haar en neemt haar niet serieus. Juliet heeft eigenlijk niks te verliezen, omdat ze haar reputatie is kwijtgeraakt. Geheel buiten haar schuld om natuurlijk. Zij gaat bij Buitenlandse Zaken werken, waar ze codes van de Fransen probeert te kraken. Seamus is werkelijk een heerlijk vent en Juliet is gewoon een supervrouw.
Ze vallen al redelijk snel voor elkaar, maar hebben het gewoon niet door. Tot het natuurlijk bijna te laat is.

Mascha d.d. 29-07-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal juist erg tegenvallen, want bij de vorige delen waren de hoofdpersonen juist crimineel, in plaats van dat ze hier ‘de goeden’ zijn. Dat vond ik erg jammer.

Mijn cijfer een 5.

Chantal d.d. 10-08-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel een erg leuk verhaal, maar ben het met Jocelyn eens, dat het minder was dan de andere twee uit de serie.
Ik vond het jammer dat ze niet gingen samenwerken om de zaak op te lossen.
Toch heb ik het in één ruk uitgelezen en vond het nog wel een goed boek.

Beoordeling: 8.

Saskia d.d.d 04-02-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Verwacht geen wilde heldin die met wervelend los haar op een witte eenhoorn de Schotse hooglanden onveilig maakt. Ook leuk, maar nee.

Deze dame is degelijk. Geen duizelingwekkende schoonheid, maar ze heeft een leuk gezichtje en een aardig figuur. De kracht van Juliet zit hem in het feit dat ze ontzettend intelligent is. Bovendien is ze leuk, bezit ze eergevoel en heeft ze niks beters te doen dan Engeland redden.

Ze moet, eenmaal op het ministerie van buitenlandse zaken, samenwerken met held-in-pak Seamus McCurren. Die is niet zo van haar ijver gecharmeerd en vindt haar eerder irritant. En ook een irritante afleiding. Hij kan zich niet meer concentreren als zij in de buurt is, maar eigenlijk ook niet meer als ze uít de buurt is. Hij heeft haar praktisch uit de weg geruimd als hij beseft dat hij zijn gelijke gevonden heeft.

Hij beseft ook dat ze bijzonder intelligent is en niet zal stoppen met het ontrafelen van de Franse geheimen, ook al brengt ze zichzelf in levensgevaar. Maar beseft hij dat op tijd?

Het verhaal dat speelt op de achtergrond is er een van spanning, spionage en verraad. Knap verweven en het houdt de lezer zeker tot het einde volledig in zijn greep.

De liefhebster van detectives met een laagje romantiek zal haar hart op kunnen halen bij dit leuke verhaal. Degenen die graag wat pit en passie in een verhaal terugzien, zullen het moeten doen met de wederzijdse opwinding en een paar zinderende kussen, want het echte gooi- en smijtwerk komt niet echt in het boek voor.

Niet dazzling, maar gewoon leuk en spannend om te lezen. Zeg een 7.

Leyn d.d. 12-02-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Lady Juliet Pervill gaat voor Buitenlandse Zaken werken om te helpen met het ontcijferen van geheime codes. Haar collega is Seamus McCurren en als ze elkaar niet in de haren vliegen, dan zijn ze aan het kussen. De vonken vliegen er dan ook vanaf.
Het verhaal is heel humoristisch verteld. Juliet komt soms nogal wanhopig opdringerig over ten opzichte van Seamus, hij is dan weer te bot als hij haar weer probeert af te wijzen. Toch hangt er genoeg romantiek in de lucht, maar wat te weinig erotiek.
Het verhaal heeft een open einde, maar helaas kan ik geen verdere vervolgdelen vinden. Voor zover ik het kan zien heeft de schrijfster slechts 3 boeken geschreven.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 28-03-2010

---------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling