ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:23 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat een geweldig boek. Ik heb hem in één ruk uitgelezen en ik heb zelden zoveel moeten lachen om een boek. Toen ik eerst de titel las wist ik niet goed wat ik van dit verhaal moest denken, maar ik ben zo blij dat ik dit boek toch heb gekocht.

Duncan is heerlijk mannelijk en lekker eigenwijs. En Iliana is een lekker pittig vrouwtje. Deze combinatie zorgt voor lachwekkende situaties.
Verder speelt de vader van Duncan in dit verhaal ook een grote rol. Tja eigenlijk wil ik niet te veel verklappen, maar geloof me dit boek is de moeite waard om te lezen.

Erotiek: genoeg, niet te veel en niet te weinig
Humor: JA bakken vol. Een ieder die dit boek weglegt zonder maar een keer te lachen, heeft geen gevoel voor humor
Einde: Loopt natuurlijk goed af maar toch een spannend slot

Mijn cijfer 9

EyesOnly d.d. 26-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Heb het boekje juist uit en in één woord "prachtig" gewoon.

Mickey d.d. 27-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook van dit boekje genoten. Ook van het hoofdstuk dat hij een soort vreemd gaat. Geweldig hoe dat beschreven wordt!!
En ik ben er niet 'vies' van over zulke misstappen (dus alleen fictie) te lezen!

Hanny d.d. 28-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een geweldig grappig verhaal!

Ik heb helemaal in een deuk gelegen! De held was geweldig, maar bij het idee, dat hij stonk werd hij toch minder aantrekkelijk. Aan de andere kant, maakte het hem menselijk en zo grappig! Ieeeek, 2 keer in het jaar in bad!!!!!. Maar je begrijpt wel hoe het zo gekomen is gelukkig.

De heldin vond ik heel sterk en je leefde helemaal met haar mee! Echt een heldin naar mijn hart! Hoppa aanpakken die zooi!

Ik vond trouwens de bijrollen ook erg leuk en dan met name de kok en Angus (de vader van de held).

Goed geschreven, erg grappig en veel (grappige) erotiek!

Cijfer: 9+

Maaike d.d. 29-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk verhaal, maar had meer humor verwacht. Dat is dus vaak zo. Je maakt je ergens een voorstelling van en dan heb je té hoge verwachtingen. Maar dat neemt niet weg dat ik het een heerlijk verhaal vond. Al vond ik de heldin wel "sterker" in het verhaal dan de held. Zij was duidelijk de baas.
Ik vond het erg grappig hoe zij hem op een gegeven moment met gelijke munt terugbetaald, door zó vreselijk te stinken dat alle lust in één keer uit zijn lichaam verdwijnt.
Leuke bijrollen ook van zijn vader en haar moeder.

Heerlijk boekje.

Cijfer: 8

Hélène d.d. 16-09-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Iliana is een pittige humorvolle mooie Engelse vrouw, en wordt uitgehuwelijkt aan een "knappe" onverzorgde Schotse man, Duncan. Ze is op vlucht voor haar stiefvader en heeft daarom ook geen keus, want als ze die wel had..... was ze regelrecht omgedraaid toen ze Duncan en Dunbar Castle had gezien!!!!!

Goede dialogen, leuke humor, rare situatie, en tevens een goede plot in het verhaal.

Beoordeling: 9

Nicole 3 d.d. 10-01-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek beter dan Bruid op de vlucht, een geluk dat ik ze dus in de verkeerde volgorde heb gelezen.
Het bevat alle ingrediënten voor een goed boek, avontuur, spanning, romantiek. Ik kon het niet opzij leggen, het MOEST gewoon uit.

Marleen d.d. 13-05-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal erg origineel.
Duncan is lekker koppig en een beetje dom, hij wil niet veranderen.

Wel leuk dat ze samen in bad gaan, maar waar blijft de waardering voor alle extra kamers die hij heeft gemaakt.

Zeemeermin d.d. 22-05-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Toen ik de achterkant las dacht ik dat het een erg humoristisch boek ging worden, maar dat viel een beetje tegen. Ik heb wel een paar keer moeten grinniken, maar dat was ook alles.
Voor de rest was het wel aardig, las het vlot, was de erotiek wel leuk en zat het verhaal wel snor.

Cijfer: een 8!

Ladybug d.d. 21-05-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, deze heb ik ook een tijdje geleden gelezen!
Ik vond hem ook okay.
Ik ben het met je eens dat de humor van Sands wel eens beter is.
Maar ondanks dat is het een 'lekker lees weg' verhaal.

Mirjan d.d. 22-05-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------

Normaal lees ik jullie recensies met groot plezier en geef ze zelf niet, maar deze wilde ik jullie niet onthouden.
Wat een leuk boek. Zeer grappig geschreven en het blijft boeien. Nergens saai of eentonig.
De badkwesties zijn hilarisch, vooral als Iliana in een hoop mest valt en haar man dan wil verleiden.
Ondanks de ‘stank’ zijn er een aantal leuke bedscènes. Vooral als hij haar wil verleiden om te vertellen waar de sleutel is.

Als ik een boek goed vind, is het voor mij altijd een 10 waard. Bij dezen dus.

Ik heb nog een aantal HR's van Lynsay Sands en die hebben allemaal zo'n grappig onderwerp. Ik ben benieuwd, maar ik denk dat ik een nieuwe auteur aan mijn favo HR lijst kan toevoegen.

Christy d.d. 12-02-2010

-----------------------------------------------------------------------------------------

1395. Iliana Wildwood wordt uitgehuwelijkt aan de Schot Duncan van Dunbar Castle. Ze heeft immers bescherming nodig vanwege haar nieuwe stiefvader.
Het verhaal zit wel goed in elkaar en is interessant. Het draait allemaal om een vuile stinkende Duncan en de kuisheidsgordel van Iliana, die ze echt alleen maar wil afdoen als hij in bad geweest is. Er zit best wat humor in het verhaal en zelfs erotiek. Het is dus een heel leuk verhaal, maar het enige wat me tegenviel was de belegering naar het einde van het verhaal toe, wanneer Duncan er niet is.
Als nevenpersonages zijn er de vader van Duncan en de moeder van Iliana. Ook Rolfe uit CL 762 komt aan bod.

Cijfer: 8

Martine d.d. 24-07-2012

-----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling