ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 277 - De ommezwaai
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:17 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat is dit toch een heerlijke schrijfster. Echt, ze schrijft fantastisch!
Charlie en Beth zijn tweelingzussen, die om en om wisselen van plaats als jongen zodat ze wat beschermder kunnen reizen. Ze komen onderweg Radcliffe tegen die hun wel wil begeleiden.
Omdat Charlie wat vaker als jongen verkleedt gaat, raakt Radcliffe danig door de war en probeert hij van Charlie een echte grote jongen te maken... en dat is natuurlijk hopeloos in de bordelen en gokhallen met haar!
Uiteindelijk, echt aan het eind, komt hij erachter. Een hele opluchting natuurlijk, maar nu heeft Charlie toch wel zo haar bedenkingen over hun liefdesleven.
Natuurlijk komt het goed, maar niet voordat je door alle humoristische stukjes heen bent gegaan!

Mijn cijfer: een dikke 8,5

Daniëlle d.d. 05-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een ontzettend leuk boekje was dit. Ik heb regelmatig moeten lachen om de situaties.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 07-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het een heerlijk boek. Heerlijk om te lezen hoe hij "Charlie" meeneemt naar een bordeel en goktent. Het boek bracht mij soms in verwarring wie nou wie was maar door het duidelijk gevoel dat Radcliff had voor de ene zus was je er al weer snel achter wie zich nu vermomd had.

Ik vind alle drie de karakters heel leuk beschreven en ondanks dat het weer een " verkleedboek" was vond ik het erg verrassend goed geschreven.

Anne-Marie (Daylinn) d.d. 11-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een erg leuk boekje. Er zit spanning in en ook wat humor.

Van mij krijgt het een dikke 8,5!

Mopat d.d. 29005-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het zo grappig toen Jeremy verlangde naar Charlie. Och arme! Hij begon zichzelf op den duur af te vragen of hij soms homo was, alhoewel hij dat toch ook niet kon geloven. Echt grappig dat dilemma.

Stefanie d.d. 29-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling